کد خبر: ۱۹۸۴۵
تعداد نظرات: ۹۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۴۱ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
تحلیلی بر وضعیت معاونين استاندار؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا: سیاستگذاری عمومی که دانش حکمرانی و اداره امور عمومی نیز توصیف می‌گردد، دارای فرآیندها، تاکتیک‌ها و ابزارهای گوناگون برای برقراری حکمرانی مطلوب، اداره امور عمومی و در نهایت تحقق رفاه و سعادت شهروندان است.

در فرآیند اداره امور عمومی، الگوی مدیریت جمعی و مشارکتی میان طیفی از سیاستگذاران و مدیران برقرار می‌شود که حکمرانی مطلوب و سیاستگذاری سامانمند را امکان‌پذیر می‌سازد. در چنین الگویی از اداره امور عمومی، مدیران ارشد یک دولت ملی یا محلی باید از سوی مدیران میانی و سایر نیروهای سیاسی و اجتماعی ساختار، مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفته و حکمرانی مطلوب بر نیات و اهداف شخصی، قومی و فرقه‌ای برتری می‌یابد.

در حکمرانی و سیاستگذاری ایرانی، برخی رویکردهای مخالف با اصل حکمرانی مطلوب، سیاستگذاری و مدیریت مشارکتی و سامانمند، طراحی و اجرا می‌شوند که کشور را همواره در حالت بحرانی نگه می‌دارند!

اداره امور عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد طی حدود 20 ماه اخیر در دولت آیت الله رئیسی و استانداری آقای سید علی احمدزاده را می‌توان جلوه بارز نابسامانی مدیریتی و عدم همسویی مدیران ارشد استان قلمداد نمود که موجی از بحران‌های عملکردی در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... برای مردم استان رقم زده است.

حضور آقای سید علی احمدزاده در جایگاه استانداری و انتخاب و انتصاب‌های ناکارآمد و رازآلود ایشان که تاکنون تنها به افزایش ناکارآمدی شخص استاندار و دولت سیزدهم منجر شده را در محورهای زیر می‌توان خلاصه نمود:

یکم - گروه فشار : از همان نخستین روزهای انتصاب آقای احمدزاده به جایگاه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پیشینه قضایی و حقوقی ایشان به عنوان یک مزیت و برگ برنده برای مقابله با رویه‌های غیرقانونی مدیریتی استان مورد تأکید قرار می‌گرفت. امیدی که خیلی زود به ناامیدی بزرگ بدل گردید. 

 به مرور زمان مشخص شد که آقای احمدزاده، اسیر یک گروه فشار قوی و چند لایه( چند سر ) برای تقسیم منابع، منافع و مناصب شده‌اند. گروهی که از مجمع نمایندگان استان و برخی دوستان سابق استاندار تشکیل شده و بخشی از مدیران استان را بر اساس منافع سیاسی، قومی و قبیله‌ای خود تقسیم نموده‌اند!

گروه فشار به جای کمک و یاری به استاندار و دولت آقای رئیسی، به فکر تحقق نیات و اهداف سیاسی و اقتصادی خود بوده و حتی به راحتی توانستند آقای احمدزاده را نیز قربانی مطامع سیاسی، انتخاباتی و قبیله‌ای خود سازند.  

دوم - استانداری و عملکرد ضعیف معاونین: در یک حکمرانی مطلوب و سیاستگذاری کارآمد، همه اجزای سیستم باید یک هدف مشترک را دنبال نموده و توان خود را برای تحقق این‌گونه اهداف مشترک و عمومی، متمرکز نمایند. اما ساختار استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۰ ماه گذشته به قایقی شکسته با سرنشینان مخالف هم بدل شده است که هر کدام به سویی پارو زده و برخی نیز قایق را سوراخ می‌نمایند!!!

همان گروه فشار که توانست آقای احمدزاده را در انتخاب و انتصاب معاونین، مدیران کل و ... مورد تهدید و مطیع دستورات خود سازد، بعد از انتخاب نیروهای خود در جایگاه‌ای مدیریتی ارشد استان، شروع به حاشیه‌سازی و تنش‌آفرینی علیه آقای احمدزاده نمودند تا بلکه ایشان را از این جایگاه نیز برکنار نمایند.

سید علی احمدزاده که مجبور به انتخاب و انتصاب مدیران ارشد استانداری و ... بر اساس نیات و اهداف باندهای قدرت و گروه‌های فشار استان شده بود، خیلی زود از سوی همین مدیران تحمیلی خود نیز تنها گذاشته شده و بلکه مورد تهاجم قرار گرفت.

بخش مهمی از نابسامانی کنونی استان کهگیلویه و بویراحمد به انتخاب و انتصاب مدیران ناکارآمد و ناتوانی بازمی‌گردد که باندهای مافیایی قدرت و ثروت به استاندار تحمیل نمودند. مدیرانی که در خدمت اهداف و نیات انتخاباتی باندهای خود بوده و از سوی دیگر موجب واکنش سایر مدعیان انتخابات آینده نیز می‌شوند.

1- سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار که با هزاران شک و تردید پیرامون بازنشستگی به این جایگاه اصلی استان رسیده تاکنون چندان موفقیتی از خود نشان نداده است.

آقای هاشمی نه‌تنها تاکنون نتوانسته‌اند آرمان‌ها و اهداف دولت سیزدهم و آقای استاندار را تحقق بخشند، بلکه با رویکرد قومی و قبیله‌ای خود در تغییرات حوزه سیاسی استانداری، معاونت سیاسی و امنیتی استانداری را به یک دفتر قومی و خویشاوندی برای نیروهای کهگیلویه‌ای بدل نموده و در هیچ‌یک از تنش‌های استان نیز از آقای استاندار حمایتی نداشته‌اند!

2- سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری که یکی دیگر از مدیران تحمیلی به آقای احمدزاده هستند، طی 16 ماه در جایگاه سیاستگذاری ارشد اقتصادی استان، هیچ مزیت و کارایی برای استان و دولت نداشته‌اند .

آقای عسکری که توانایی چندانی در تعامل با رسانه و پاسخگویی به منتقدین نیز ندارند، در برابر هجمه گسترده اعتراضات اقتصادی که به آقای احمدزاده می‌شود، سکوتی مطلق داشته‌اند!

3-  مرادعلی پیوند معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از معدود انتخاب های خوب استاندار بوده که نگاه مثبتی از جمله مردم داری، عملگرا و کاری  در سوابق وی نمایان است اما باتوجه به اينکه مدت زیادی از انتصاب وی در سمت جدید نگذشته فعلا نمره ای به عملکردش نمی دهیم اما توصیه می کنیم با مشورت های خوب به استاندار به ساماندهی این وضعیت کمک نماید.

4- مدیرکل روابط عمومی استانداری که اکنون بیش از 10 ماه است که مدیری ندارد و بلاتکلیف مانده است، ازجمله ابزارهای اصلی هر استاندار در برقراری تعامل با شهروندان، رسانه‌ها، مراکز قدرت ملی و محلی است که از سوی آقای احمدزاده به فراموشی سپرده شده بود که بر اساس شنيده ها تکليف مدیر روابط عمومی مشخص و طی روزهای آینده به صورت رسمی معرفی می گردد.

مدیران کل دیگر مانند: آموزش و پرورش - تعاون، کار و امور اجتماعی - صنعت و معدن - جهاد کشاورزی - رئیس دانشگاه دولتی استان - اغلب فرمانداران استان و ... نیز ازجمله حوزه‌های تنش‌آفرین و اعتراضی شهروندان هستند که تنها بر مشکلات و بحران‌های استان و آقای احمدزاده افزوده و از هرگونه پاسخگویی به شهروندان و یاری‌رسانی به استاندار و دولت سیزدهم نیز عاجز بوده یا اراده و نیتی برای کمک به استاندار و مدیر ارشد استان ندارند. 

با توجه به شرایط کنونی که آقای احمدزاده به یک استاندار تنهای تنهای تنها بدل شده و از سوی مدیران ارشد و معاونین خود نیز تنها گذاشته شده و مورد بی مهری قرار گرفته‌اند، تنها دو راه پیش روی دارند: یکی برکناری مدیران و معاونین ناکارآمد تحمیلی و اجرای موجی از تغییرات بنیادین در ساختار مدیریتی استان یا استعفا از جایگاه استانداری کهگیلویه و بویراحمد تا بیش از این آبروی خویش و نیز دولت سیزدهم را فدای باندهای قدرت و ثروت استان ننمایند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۴
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
فقط استعفا
آزموده را آزمودن خطاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
چرا استاندار انقلابی اصلاح طلبان‌جامانده از دولت قبل را بر نمی دارد
نه اعتقادی به این‌دولت دارند و نه کاری بلدند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
آقای احمد زاده برای حفظ آبروی خود ودولت سیزدهم اگر راه دوم که استعفاء هست را انتخاب کند‌بهتر است.
حفگو
|
Germany
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
مدیر محترم عصر دنا سلام علیکم
ضمن عرض سلام وسپاس از اقتدار و حقطلبی حضرتعالی نسبت به دغدغه مردم
یکی لز مدیران کلی که اعتقاد به این دولت نداشت و ندارد اقای راستا مدیر کل راه و شهرسازی که بافشار نماینده گان به استاندار تحمیل شد و دیگری مدیر کل امور شهری و شورا استانداری جناب اقای باباکان که که هیج گاه به اصولگرایان رای نداد و قبول ندارد بلکه بخاطر قومی با استاندار انتخاب شد و همچنین اقای شهامت معاونت عمرانی و برادرایشان معونت دانشگاه علوم پزشکی که از اصلاح طلبان شناسنامه داراستان هستند به حمایت جناب موحد انتخاب شد
پس لطف کنید اینها را هم انتشار بدید
پاسخ ها
بسیج دانشجویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
راستا و شهامت دوتا اصلاح طلب دو آتیشه هستند
واقعا استاندار نمی بیند
سفر ایت الله رییس نزدیک است و ما حرفهای زیادی برای گفتن داریم
شرکت گاز
|
Netherlands
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شرکت گاز استان و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اضافه شود
محمد
|
Austria
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
استعفا دوای اصلی احمدزاده است
استاندار درهیچ زمینه ای تخصص ندارد وتمام قد دراختیار نمایندگان ایت وهمین عامل بدبختی ایشان است
عامل بدبختی دیگر رییس دفتر سنتی و بی سواد ایشان است
حقگو
|
Lithuania
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شما عصردنا بزرگوار جهت داروی نویسی اگرقضاوت منصفانه داشتی باید همه مدیران ناکارآمد را معرفی می کردید وهمه معاونین اینکه ازیکی به نیکی ونسبت به دیگری منفی بافی می کنید این برداشت می‌شود که احتمالا دمت را دیدند درکل برادرشاکله مدیریتی استان از پیوند دادستان از از استاندار تا مدیرکل میراث فرهنگی همه دریک خط آن هم ضعف مدیریت هستند الفاتحه
استانداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
استاندار علیرغم آنکه انسان شریفی است اما مدیر ناتوانی است و برای پنهان کردن این ناتوانی تمامی اختیارات معاونینش را محدود کرده.
ضمنا ایشان داره برای سرپوش گذاشتن روی ناتوانی خود بشدت توپ‌را به زمین معاونینش میندازه و به صورت هدفمند تمام مثلا خبرگزاری های استان در یک چرخش عجیب و غریب طرفدار استاندار شدند و از قضا همه هم مظلوم‌نمایی میکنند و فریاد وا مظلوما و هل من ناصر ینصرنی برای استاندار سر می دهند.
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
عصردنا چرا اینقد تابلو قلم فروشی کردی؟
همه مدیران استانداری بد هستند جز استاندار،مدیر دفتر استاندار و مدیر حراست استانداری که از قضا هر دو هم اقوام درجه یک استاندار هستن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
هاشمی تنها مدیر تاریخ استان که همیشه درب اتاقش بر روی همه بازه و به جز زمان هایی که جلسه هستن بقیه اوقات همیشه هرشخصی کار داشته باشه میتونه بدون وقت قبلی ایشون رو ببینه امتحان کنید اگه غیر از این بود اونوقت هرچی خواستی بنویس
تنها مدیری که هیچوقت گوشیش رو حتی سایلنت نمیکنه و هرشخص با هرشماره ای هرساعت شبانه روز بهش زنگ بزنه پاسخ میده

هاشمی از صفر نیروی وزارت کشور بوده دهدار نمونه که هنوزم در منطقه قلعه رییسی صحبت از کارایی خوب ایشون در آن زمان هست
بخشدار کهگیلویه و بخشدار نمونه
فرماندار نمونه استان فارس با اون عظمت و بین ۳۰ فرماندار که استان کهگیلویه و بویراحمد حتی اندازه یک شهرستان استان فارس نمیشه
هنوز بعد از ده سال ذکر خیر ایشون در شهر نوراباد و پاسارگاد بعنوان فرماندار توانمند و پاکدست هست

اگه از نظر شما الان ایشون ضعیفه فک کنم دیگه این برمیگرده به نحوه تفکر شما از مدیریت و کارایی
در استان ما باید همه راضی باشن وگرنه هجمه و تخریب شروع میشه
سایت ها هم که الی ماشالله فقط تخریب و تهمت
اگه باج داد مدیر تعریف ها شروع میشه اگه باج نداد صبح تا شب تهمت و توهین
ولی اینو یادتون باشه هاشمی اهل باج دادن نیست
همه ایشون رو میشناسن و از کارایی ایشون آگاهن
اتفاقا عامل ناکارامدی مدیران در استان همین شما سایت ها هستین که جز تخریب و حاشیه سازی هیچ کارایی دیگه ای ندارین ، این رو تمام مدیران بومی و غیربومی در چند سال اخیر اذعان کردن
فقط سیاه نمایی میکنید
البته حق دارید بالاخره مخارج بالاس ، امیدوارم روزی برسه کمی منصفانه قلم بزنید نه از روی غرض و عدم شناخت
حوزه ودانشگاه
|
United States of America
|
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
سلام بر نگارنده یکی تعریف می کرد می گفت .... میاد زنگ به مدیرکل ها می زند پشت گوشی با تمبرک میترسونشو ای خدا یعنی یک مسئول ... با مردم ملاعبه کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
ضمنا عصر دنا فرمودین نتوانسته آرمان ها رو تحقق ببخشه
آرمان ها از نظر شما چیست؟؟؟ کاش این آرمان ها رو هم نام میبردین تا بدونیم
فرمودین قومی قبیله ای که بخدا قسم یا از روی نااگاهی گفتی یا با غرض
ببین روزی چند نفر حتی از بویراحمد و گچساران به ایشون مراجعه میکنند و مشکلاتشون تا لحظه حل شدن با جان دل پیگیری میکنه

البته هرکسی که حتی یک بار با هاشمی سلام کرده باشه و الان این متن شما رو بخونه دقیقا میفهمه که سراسر غرض ورزیه
البته که شما از روی ناآگاهی نوشتین و عدم شناخت چون بعید میدونم حتی یک بار برخوردی داشته باشین
یا به دفتر ایشون مراجعه کرده باشین و رصد کرده باشین کار ایشون رو
یا حتی از مراجعین ایشون در مورد نحوه برخورد و پیگیری امورات مردم سوال کرده باشین

پس دفعه بعد حتما با این سبک مطلب بنویس
بشین چند روز در دفتر کار ایشون و با مراجعین ایشون صحبت کن
اگه دیدی ضعفی بود بعد تخریب کن
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
از وقتی که گفته شده آقای رئیس جمهور میخواد تشریف بیاره استان کهگیلویه و بویراحمد تمام سایت هایی که تا الان استاندار رو ناکارآمد و بدون تجربه می‌دونستن حامی ایشون شدن اگر آقای استاندار یک صدم معاونین خود در جلسات و شهرستان حضور داشت الان بهترین استاندار کشور بود و این حال روز این استان فلاکت زده نبود عصر دنا تو هم خوب بهت رسیدن و داری حمایت میکنی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
چطور همه معاونین استاندار و مدیران کل ضعیف هستن جز مدیرکل حراست استانداری که خواهرزاده آقای استاندار هست و مدیرکل حوزه ریاست استاندار که فامیل نزدیک استاندار هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
معلومه که استاندار ضعیف است؛ اگر ضعیف نبود تیم مدیریتی او ضعیف نبود.خدامی داند احمدزاده بسیار ضعیف است،به نظر میاد بعد از سفر رئیسی عذرش خواسته شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
واقعا" شرم آور است احمدزاده از خود هیچ اختیاری ندارد؛ از بعد از انقلاب که یادمون میاد این قدر استانداری استان را با این ضعف مفرط ندیده بودیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
به مدیر کل آموزش و پرورش حتی یک ثانیه فرصت اضافی دادن برای ماندن در این سمت،ظلم مضاعف به فرهنگیان است.دردمن(عزت خواه) به هیچ وجه لایق این جایگاه نبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
رئیس دفتر استاندار بسیار سنتی و از نظر فرهنگی در سطح پایینی قرار دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
هیچ زمان این استان مدیریتش این قدر دچار هرج و مرج و بی نظمی و ناتوان نبوده است؛بخشی به مدیریت ضعیف استاندار برمی گردد،بخش دیگر به سواری دادن بیش از اندازه ی احمدزاده به نمایندگان برمی گردد.
بخشی هم ناهمگونی مدیران است به گونه ای که هنوز مدیران دولت قبل حاکم اند.و در آخر تحمیل مدیران نالایق و فامیلی و ناشایسته به مجموعه ی قوه مجریه از سوی نمایندگان ضعیف استان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
چرا کسی سراغی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمی گیرد؛اخلاقی که از مدیران اصلاحاتی دولت قبل است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
عزت خواه اصلا"قیافش به مدیرکلی نمی خورد.ایشان ...
تا بیشتر از این به آموزش و پرورش گند نزده،عوضش کنید.
فلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
هم احمدزاده وهم فرماندار وهمه زیرمجموعه خداپیغمبری ناکارامدند وضعیفند اگر استاندار قوی بود قطعا مدیران قوی داشت مدیران کل ومدیران شهرستانی وهمه مدیران ضعیفند ضعیفند وضعیف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آقای عزت خواه دیدی آن همه انتصاب قوم و خویشی و خوش خدمتی به نماینده ی ضعیف بویراحمد جواب نداد و حالا که بر سر آموزش و پرورش معامله کرده اند،قرار است مثل یک دستمال کهنه دورت بندازند.خدا خودش همه چیز رو نشون میده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
جهاد کشاورزی بسیار ضعیف است
نیاز به نیروی جدید دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
اگر زودتر جانشین عزتخواه مشخص شود باید سریع تر نیروهای فتنه ای حاکم بر آموزش و پرورش بویراحمد کنار گذاشته شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
معاونان سیاسی و اقتصادی استاندار اصلا" لایق این جایگاه نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
تورو خدا به داد این استان برس و رخ نمایان کن و لیاقتت رو نشون بده
همه استان منتظر تخصص و لیاقتت هستن
سلطان اعتماد به نفس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مدیر جهادی همچون دکتر پیوند معاون توسعه و پشتیبانی از دور هم که نگاه کنی،معلوم است که توانمند است؛بقیه متاسفانه کاری از آنها ساخته نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خیلی دیگه تابلو نشون دادی که فامیل آقای پیوند هستی
نیاز نبود بقیه رو برای بولد کردن ایشون تخریب کنی
رک میگفتی چون فامیل منه خوبه همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
استاندار رفتنی است شک نکنید به همین زودی
احمدزاده با انتصابات فامیلی و قوم و قبیله ای استان را به پرتگاه نزدیک کرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
به نظر میاد اگر استان استاندار نداشت،بهتر از این که هست اداره می شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
شاید احمدزاده انسان خوبی باشد اما اصلا مدیریت خوبی ندارد .انتخابهایش افتضاح
آگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
استاندار شخصا در خصوص مدیران‌کل تصمیم گیر هست و به هیچ‌مشورتی هم اهمیت نمیده و از یکدندگی خاصی برخوردار هست که مانع از تصمیم درست در مورد بسیاری مسائل شده. مثل رفتاری که مدیر کل تامین اجتماعی و‌رییس دانشگاه پیام‌نور داشتند. ایشان در تمام‌مسائل همین رفتارهای تند و در بسیاری موارد ناصحیح را با شدت و ضعف دارند و متأسفانه مسائل استان هیچ‌ ربطی به معاونین ندارد چون استاندار شخصا توی‌تمامی‌مسائل و عزل و نصب ها ورود میکنند و از هیچ بازوی مشورتی حتا معاونین استفاده نمیکنند. و جالبتر اینکه در یکی دوهفته اخیر تمامی سایت های خبری استان به صورت هدفمند درحال تخریب معاونین استاندار و سر دادن فریاد کمک برای شخص استاندار هستند و جالبتر اینکه هیچکس با منتصبین به استاندار یعنی افضل حسینی و فخراحمد کاری ندارند.
این شدت از یکدستی و‌هماهنگی بین سایت های خبری استان که در حالت عادی نمیخواهند سر به تن دیگری باشد، بشدت مشکوک و بودار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
ما که نماینده نداریم.سه تا استاندار داریم
احمدزاده استان را وارد یک نابسامانی و حاشیه کرده و بیرون آمدن از این چاه ویل دیگر ممکن نیست مگر با تغییر استاندار و دمیدن روح تازه در مدیریت استان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آقای احمدزاده استعفا کن که در سراشیبی قرار داری و این روش خاله خورزویی مدیریتی جواب نمی دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
به نظر شما مدیری که نماینده بر مجموعه ی استانداری تحمیل می کند،حالا کی قرار است بر کارش نظارت کند؟
معلوم است مدیری که خود را در حاشیه ی امن می بیند،نمی تواند جوابگوی مردم و سطوح بالای مدیریتی باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آقای احمدزاده ! آقای رئیسی خودش کم مساله و مشکل گریبانگیرش نیست،استعفا بده و راه را برای یک مدیر کاربلد و لایق و کاردان مهیا کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آقای احمدزاده بیش از این با آبروی رئیسی بازی نکن
این مدیران هیچ سنخیتی با دولت سیزدهم ندارند
تنها راه نجات هم خودت و هم استان استعفا است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
جالبه اون همه فشار در یه مقطع طولانی از سوی سایت های خبری ،علیه استاندار
چطور شد که یهو در یکی دو هفته اخیر همه شدند حامی استاندار؟؟؟؟
همه شروع کردن به تمجید از استاندار و تخریب علیه معاونین و مدیران کل استان؟؟؟؟
که مثلا بگن همه اونا ضعیفن وگرنه خود استاندار قویه
به راستی شما را چه شده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
فرماندار مارگون یک مدرسه ی ابتدایی را هم نمی توانست اداره کند.گذشته از این حقیقتا" لباسش را هم درست نمی توانست بپوشد
عجیب است که حالا شده فرماندار رئیسی
بدبخت آن مملکتی که چنین فردی باید فرماندارش باشد.به حال این مملکت باید گریست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
فرماندار دنا بسیار بسیار ناتوان است.فرماندار مارگون بسیار بسیار بسیار ضعیف است؛ وقتی احمدزاده استاندار باشد باید همچنین کسانی فرماندارش باشند چون ضعف مدیریتی از بالا به مجموعه های پایینی که سفارشی اند نه مدیر،سرایت می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مشاورین خام و کارنابلد استاندار سفارش چنین متن های بی سر و ته را می دهند، یکی‌نیست بهشون بگه آخه آدمهای حسابی چطور ممکنه یک‌نفر در رأس استان باشه و همه انتخاب هاش اشتباه باشن ولی خودش درست و بی عیب و‌نقص.
عصر دنا هم که طبق معمول وجدان و حرمت خبرنگاری را به یه قرون دوزار فروخته.
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آقای احمد زاده خودش یک
یک انسان .... و بی ثبات و ضعیف است
بر سر انتصاب مدیران با طیف ها ی مختلف اصولگرایی با قصد حفظ خود و جلب رضایت آقایان انحصار طلب معامله کرد
اما حتی یک مدیر قوی هم ندارد
ناشناس
|
France
|
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
یکی از بدترین انتصابهای استاندار ، ریاست مرکز دختران دانشگاه فنی و حرفه ای بوده که از قضا این انتصاب با دستور مستقیم شخص استاندار به این مرکز تحمیل شده است آن هم شخصی با ضعیفترین عملکرد که توانایی مدیریت مهدکودک را هم ندارد !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
استعفا استعفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
معاونین و‌مدیران استاندار چرا باید پشت ایشون باشن وقتیکه استاندار و حلقه قدرت اطرافش هر روز به خبرفروشهایی چون عصردنا سفارش چنین متن های بی سر و تهی برای تخریبشان داده میشه؟
هم بد و بیراه بشنون هم حامی باشن؟؟ شدنیه؟!؟!؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آقای استاندار قبل از رفتن تکلیف عزت خواه و دلشاد را روشن کن و بعد برو زیرا چیزی به اسم تعلیم و تربیت در این خرابه باقی نمانده و دربست قومی قبیله ای شده است نه شایستگی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
عزت خواه و دلشاد دو سه ساله ها را مدیر و معاون مدارس گذاشته اند و سنوات بالا از بیست و هفت تا سی سال سنوات را نمی گذارند چون اون دو ساله ها قوم و خویش و فامیل شون هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
جریان های اصیل انقلابی جدای از اختلاف سلیقه ها همه خود را برای انعکاس این همه بی نظمی مسائل داخلی استان و بی تدبیری و حلقه به گوشی استاندار به نمایندگان و به کار گماری مدیران ضعیف غیرهمسو با دولت که صد البته بستگان و فامیل خودِ استاندار و نمایندگان هستند،آماده کنند و تا برکناری و عزل ایشان در سفر رئیسی،از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
تنها راه برون رفت از شرایط موجود و این همه بی سرو سامانی و آشفتگی امور،استعفا یا عزل استاندار و مدیران ضعیف و نالایق و به کارگیری مدیران شایسته و همسو با سیاست های دولت است.اکثر مدیران ،غیرهمسو با دولت و فقط به خاطر نسبت فامیلی با نمایندگان به مدیریت گمارده شده اند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
استانی که معاون عمرانیش مثل قبلی تخصص نداره و صرفا با رانت انتخاب میشه فاتحش خونده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
جالبه که استاندار مدیر قوی ای مثل دکتر کیان دهراب پور بیمه سلامت رو پیگیری میکنه که کنار بره و از این همه مدیر ضعیف دفاع میکنا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
نه دیگه خدایی اینطورم که میگی نیست
ایشون حتی بلد نبود فارسی حرف بزنه
جمله بندی درستی انجام بده
ضمنا ایشون از دو جهت به خانواده شهدای معظم متصل هستند و از باب خودشون چونه زدن نه برای مردم
این سر و صداهای این مدلی رو خیلی جدی نگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بعد از رونمایی فساد مدیران توسط کیان دهراب پور و تقابل استاندار با ایشان، بعضی از سایتهای استان به طرفداری از استاندار برخواستند که این بوی معامله میده
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مشکل اول استاندار نا آگاه نسبت به مردم استان است او هیچگاه در این استان نبودن و 35سال است که در هیچ. حرکت انقلابی. شرکت نکرده است . اول مشکل او معاون سیاسی. اوست . فردی بدون داشتند عقیده و آرمان .بدون داشتن علم .بدون سیاست. نداری .یک انسان بی خاصیت و بی هدف . که فقط چون از مادری زاده .قومیت گرا. نژاد پرست..... برای او فرقی ندارد . باید در اسرع وقت عزل شود .معاون سیاسی. باید انقلابی. تندرو .سیاست مدار و تیزهوش باشد . نه مثل این ...که نمراتش را ببینید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
قشنگ مشخصه کی هستی، ولی دیگه تا این حد فک نمیکردیم عقده به دل داشته باشی
بمیرم برات البته حق داری
وقتی هاشمی همراه تخلفاتتون نمیشه
وقتی هاشمی تن به زیاده خواهی هاتون نمیده
اتفاقا اگه امثال تو اینطوری ننویسن باید همه به توانایی و پاکدستی هاشمی شک کنن
همین حد از عقده و کینه نشان دهنده اینه ایشون کارش رو درست انجام داده
اتفاقا این نظر تو دقیقا باعث میشه حتی کسی که هاشمی رو نمیشناسه الان به توانایی و پاک بودنش پی ببره
چون فقط کسی اینطور از روی عقده مطلب مینویسه علیه کسی که نقشه هاش نقش بر اب شده باشه
ناشناس
| Lithuania |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
آقای با خاصیت و با آرمان شما که همه چس تموم هستی الان کجایی که بیایی به درد این استان بخوری اگر مردی و از نظر خودت همه چی تمومی بیا استانداری خودتو معرفی بکن تا ما شما رو بزاریم استاندار یا به جای معاون سیاسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
درود بر هاشمی که برای اثبات صداقت و پاکی و کاربلدیش دیدن همین یک کامنت کافیست
شیفته سوادت شدم
عاشق جمله بندیت شدم
حرف از تیزهوشی و سواد میزنی با اینهمه علم و دانش و جمله بندی خودت یه پا فردوسی هستی
ایراد نداره عزیزم به خودت فشار نیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
از مدل نظر دادنت مشخصه که اندازه سر سوزنی شناخت نسبت به هاشمی نداری و فقط از روی عرض و مرض اومدی بگی منم هستم.
اونیکه تو سرت این خزعبلات را گذاشته قطع یقین دنبال چیزی بوده که پیش هاشمی به جایی نرسیده.
محض اطلاعت هاشمی تنها معاون استانداری است که از هر قشر اشخاص به درد بخور این استان که میشناسنش براش احترام قائلند و به تواناییش واقف. هاشمی یک تنه جور ناشناس بودن استاندار به استان را به دوش کشیده و حالا که به شناخت‌رسیده و میدونی توی استان کی به کیه داره همه تلاشش را میکنه که هاشمی را خراب کنه. البته تمامی مخربان هاشمی تا کنون سر سوزنی نقطه ضعف و لکه سیاه توی زندگی شخصی و‌کاریش پیدا نکردند که با آن اذیتش کنند. و حرفهای صدمن یه غاز امثال تو‌که مشخصه سهم‌خواهیت به جایی نرسیده نمیتونه مانع کارهای بزرگ هاشمی در حوزه های تحت مدیریتش بشه.
گچسارانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
سلام
آقای دکتر احمدزاده استانداری لایق جهادی متخصص و دلسوز استان است.مدیران تحمیلی به استانداری باید حیا کنند و مثل استاندار پای کار باشند. بودجه ها را جذب کنند و راهکار ارائه دهند و عملیاتی کنند.نیروی جوان و پاکدست و متخصص و انقلابی داریم که می‌تواند مدیر عامل نفت و پتروشیمی باشند ولی صد افسوس که استفاده نمیکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بی خاصیت ترین معاون استانداری، معاون سیاسی اوست جایی که در اختلاف بین مدیران طرف طرفِ بستگان نسبی را می گیرد و چنین انسانی نمی تواند بی طرف باشد.او هم نژاد پرست است.این جایگاه مخصوص کسی است که جدای از قوم و قبیله و نژاد بین همه ی مردم یک مرکز ثقلی باشد نه خود یک طرف ماجرا و قضایا.
پاسخ ها
ناشناس
| Lithuania |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
با خاصیت تو بیا خاصیتت رو نشون و جای معاون سیاسی بشین بیا خودت رو معرفی بکن تا یکم از خاصیت های شما برای آبادانی این استان استفاده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بابا اینقد تابلو نظر نذارید که همه بفهمن از طرف کی هستین
بخدا بخونید هرچی نظر علیه هاشمی بوده اینجا همه کاملا مشخصه از سوی چه کسانی گذاشته شده
همه بدون منطق و فقط بخاطر اینکه نقشه هاشون نقش بر آب شده شروع به تخریب میکنن
لحن حرفا سرشار از عقده شخصی و واضح
منظور شما در جریان آقای دهراب پور
باید این نکته خدمتتون عرض بشه که اولا این ریاکاری ها و داد و بیداد کردن های ابکی دیگه نخ نما شده
دوما ایشون فقط بهشون گفتن در مورد خود شما هم در خیابان این حرفا هست آیا همه باید باور کنیم؟
سوما اگر هم غیر این گفتن کاملا به جا فرمودن باید حواسشون باشه که از کارهای خودشونم همه خبردارن نیان با ریاکاری و نقش بازی کردن بدنبال فریب مردم و بزرگ کردن خودشون باشن

کاش وقتی نظر میذارین یک تحلیل درست و منطقی داشته باشین
طرف هرمدیری بهش باج نداده یا همراه تخلفاتش نبوده میاد در سایت ها و شروع و تخریب و تهمت میزنه با حرفهای خنده دار که هرآدم عاقلی میخونه خنده ش میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بدون شناخت نظر دادن نشانه عدم عقلانیته. هاشمی همیشه در سیستم‌کاریش مشهور به بی طرفی بوده و هست.
اتفاقا هاشمی مرکز ثقل مردم استان از دورترین نقطه استان تا مرکز استان هست و کسی است که حلقه اتصال مردم و استانداری به حساب میاد.
کسیکه هیچکس از ارتباط برقرار کردن باهاش دست خالی برنمیگرده مگر اینکه زیاده خواه باشه. کسیکه همیشه در دسترس همه مردم هست. کسیکه دفترش مگر در زمان جلسه خارج از اداره وگرنه به روی همه بازه و براش هیچ فرقی نداره اونیکه مراجعه میکنه گرمسیریه یا سردسیری، فامیله یا غریبه، داراست یا ندار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
فرمانداری مرکز استان باید دست یک نیروی دارای وجاهت و سطح علمی بالا و یک وزنه ی قابل اتکا و دارای روابط اجتماعی بالا باشد.
فرماندار فعلی و معاون سیاسی او رفتارشان بسیار بچگانه است و شایسته ی چنین جایگاهی نیستند.مخصوصا" معاون سیاسی او که آدم اهل حاشیه است و تجربه ی او همه چیز را نشان می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
احمدزاده حیا کن رها کن
چرا؟
چون دقیقا" بر عکس فرمایش رهبری فقط دست رو گسل های
قومیتی،منطقه ای و ....گذاشتی و آن را پر رنگ کردی
به نظر نمیاد کاری که این آقا و نمایندگان قومگرا مسبب آن بودند تا پنجاه سال دیگر بشود فاصله ها را کم کرد و به روال عادی برگرداند.
حرف حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
شماهای که دارین درمورد دیگران قضاوت میکنید دوستدار این استان نیستید و فقط چون اهداف پلیدتان نقش بر آب شده، افتادین دنبال حرف و غیبت پشت سر استاندار و معاونینش خودتان هم میدانید که چقد حرفهایتان دروغ است ،عصر دنا چون چطور تا دیروز این مدیران خوب بودن اما امروز بد شدن خودتان خجالت نمیکشید ،قبل توجه عده ای که فقط دنبال حرف و حدیث هستن
استان کهگیلویه و بویراحمد به گارگاه عمرانی تبدیل شده هم جا در حال ساخت و ساز و توسعه می باشد از راه ها و مسیر های پرتردد بین شهری تا تمام پل ها و تقاطع های غیر هم سطح در حال فعالیت هستند ،روستا ها یکی پس از دیگری در حال توسعه زیرساختی و اسفالت مجدد هستند،کلنگ زنی های بزرگ سد ها که رفع تنش ابی و خشک سالی های آینده را برطرف میکند به هرکجای این استان که نگاه کنید راه توسعه و امید را پیشه گرفته حتی در مشهد و شلمچه استان ما در حال ساخت پروژه های بزرگ برای مردم فهیم استان که برای سفرهای زیارتی میروند جایگاه های در خور شأن میسازند، خیانت نکنید دروغ نگویید چون مدیری شریک خیانتتان نمیشود حرف پشت سرش نزنید مغز متفکر حوزه فنی در جایگاه معاونت عمرانی در حال خدمت است
مغز متفکر حوزه سیاسی در جایگاه معاونت در حال خدمت است
مغز متفکر توسعه در جایگاه معاونت در حال خدمت است
مغز متفکر اقتصادی در جایگاه معاونت در حال خدمت است
و خود آقای احمدزاده انسانی پاک دست و مردمی در جایگاه استاندار در حال خدمت شبانه روزی است برای منفعت خودتان استان را به نابودی و عقب ماندگی نکشید خجالت بکشید.
پاسخ ها
استانداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
مغز متفکرررر
عیب جامعه ما این است که به هر کسی عنوان متفکر میدهیم
هیچکدام از این‌آقایان در رشته خودشان متوسط هم‌نیستند
خودشان هم می دانند
همین رانت وعدم شایسته سالاری و هرج و مرج و مدیریت چنین افرادی جامعه را به این روز انداخته است
حوزه سیاسی داغون
حوزه عمرانی پشنگ
حوزه اقتصادی هم چوول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
جواد هاشمی هیچی بارش نیست
فرماندار دولت قبل بوده
قومگراست
نمی تواند بی طرفانه موضع بگیرد
بنابراین شخص مطمئنی برای ...
نیست
تا دیر نشده باید جایگزین او مشخص شود وگرنه استان دچار حاشیه خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
همینکه میگی هاشمی فرماندار دولت قبل بوده نشان میده چقد پوچی.
زمانیکه هاشمی فرماندار نمونه استان فارس و‌کشور شد امثال شما بچه هایی که پر میشید و نظرات بی مصرف میذارید، هنوز اسم‌خودتون را هم بلد نبودید بنویسید.
ناشناس
| Lithuania |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
واقعا متاسفم برای این استان که هر آدم بیسواد و نادانی که از راه رسیده بدون هیچ علم و دانایی دهانش رو باز میکنید و حرف مفت می زند معلوم نیست از کجا داری ... که اینقد بهت فشار اومده
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خوب خداوکیل ببینید همین نشانه عدم آگاهی و حقارت مخالفین هاشمی
و نشانه توانایی ایشون
مخالفینی که هیچ اطلاعات سیاسی و حتی هیچگونه منطق و انصافی ندارن
هاشمی اتفاقا در ۸ سال دولت روحانی به طور کامل یک روز مسئولیت نداشت و یک کارشناس بود در استانداری

آیا دیگه نشانه ای برای اینکه بدونید هاشمی کارش درسته میخواید؟؟؟
بخدا وقتی چیزی نمیدونید اگه الکی نظر ندید کسی گلایه نمیکنه ازتون
آخه چه اصراری دارید نمیدونم
البته این مطلب جالب سردبیر و این نطرات مخالفین هاشمی،هرچند هدف تخریب ایشون بود ولی نقطه مثبتی برای ایشون شد چون مشخص شد مخالفینش چقد بقول معروف از دنیا به دورن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
احمدزاده با انتصابات ناشایسته اش استان را وارد جنگ داخلی خواهد کرد سریع تر عذرش خواسته شود نارضایتی عمومی بین همه ی مردم و کارکنان ادارات کاملا" مشهود است.
از قدیم گفته اند دیوانه ای سنگی به چاه می اندازد که چهل عاقل از بیرون آوردنش عاجزند.
N
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بیاینکه استاندار آدم ضعیفی است در امور اجرایی اقتدار و سیاست لازم را ندارد ولی ایشون گرفتار مشاوره های غلط عناصر وابسته و فریب خورده دولت روحانیست ایشون توسط ...بروز خور و خود فروختگی نمایندگان دچار در ماندگی تصمیم گیری شده تبدیل شده به یک انسان خودباخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
فساد سیستماتیک و رانت به خاطر انتصاب های قومی قبیله ای سراسر استان و مخصوصا" مرکز استان و شهرستان های بویراحمد ،دنا و مارگون را فرا گرفته و علتی جز مرتبط بودن این حلقه های قوم و خویشی و فامیلی نمی تواند داشته باشد.باید این حلقه های واسط شکسته شود و تغییر اساسی در ترکیب مدیریتی استان و شهرستان ها صورت گیرد.
استاندار و نمایندگان‌ عامل این به هم ریختگی و نارضایتی عمومی اند
دستگاههای نظارتی هم در این میان بخاری از آنها بلند نمی شود
سازمان های امنیتی و اطلاعاتی اقدامی که برای مردم اقناع کننده باشد،انجام نمیدن و همه ی این مسائل دست به دست هم داده و تهدیدات امنیتی دامنگیر استان و مخصوصا" شهرهای سردسبری استان خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مشاورین همیشه مشاورِ منافع طلب ِ استاندار که در هر دولتی سر و کله شون پیدا می شود،قبل از هر مقام دیگری باید کنار گذاشته شوند.تجربه ی چنین افرادی نشان می دهد که این ها مشی سیاسی ثابت و قابل اتکایی ندارند و به تناسب منافع شون مثل آفتابگردان در حال چرخش هستند؛نمونه ی عینی آن ع.د است که در دولت احمدی نژاد مدیرکل بود، در دولت شیخ حسن مشاور استاندارشد و طرح های یادگیری محلی و کمیته ی امداد گرفت و مدتی یه بازی درآورد و حالا باز هم مشاور شد.
جمع بندی از مطلب و نظرات
|
United States of America
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
خوب در ابتدا به خود مطلب سردبیر میپردازیم که مطلبی تحمیلی و سفارشی و بدور از منطق و عدالت و صرفا هزینه شده تا این بحث بیان بشه که اقا استاندار خوبه و همه معاونین و مدیران کل و فرمانداران ضعیفن که دیگه خودش نشانه اینه که مشکوکه این مطلب
دوم نظرات مخالفین رو که میخونیم میبینیم که حتی کوچکترین اطلاعات و شناختی حتی از رزومه مدیران ندارن و صرفا از روی عقده و حسادت و عدم پیشبرد اهداف شومی که داشتن و غرض ورزی یا شایدم از روی جهالت و صرفا برا اینکه بگن ما هم هستیم شروع به توهین و تخریب کردن

آقای سردبیر رسالت شما خبررسانی و قلم زنی از روی عدالت و انصاف و حتی بررسی میدانی برای تحلیل درست شخصیت و توانایی مدیران است نه اینکه مثل آفتاب پرست با هرحرکتی رنگ عوض کنید و قلمتان بر بی عدالتی حرکت کند
میخواهید از استاندار حمایت کنید راه های زیادی هست چرا وجدانتون رو به حراج گذاشتین

بخدا اگه ذره ای وجدان داشته باشی و مطلب خودت و نظرات غرض ورزانه مخالفین رو خونده باشی تا عمر داری به خودت اجازه نمیدی همچین مطالبی به اشتراک بذاری
باشد که رستگار شوی

بهت توصیه میکنم اولا چند روز به دفتر کار هاشمی برو و ببین از تمام نقاط استان و طوایف ارباب رجوع هست بدون نوبت و به راحتی ملاقات میکنن با ایشون و از نحوه برخورد ایشون و پیگیری مشکلات مراجعین از خود افراد سوال کن

توصیه میکنم بهت یه سر بین ریش سفیدان و معتمدین همه طوایف برو و در مورد هاشمی ازشون سوال بپرس

کاری به مهره های سوخته و زیاده خواهانی که به دلایلی مسئولیت نصیبشون نشد و علیه هاشمی جو سازی میکنن نداشته باش چون طبیعیه که توهین میکنن چون نقشه هاشون برای رسیدن به مسیولیت نقش بر اب شد

یک توصیه هم به این عزیزان که اخیرا تمام سایت های استان رو با هنرنمایی یکدست کردن میکنم ، شرافت و وجدان ارزشمندترین دارایی یک انسانه ، به راحتی حراجش نکنید
میخواین به استاندار کمک کنید با تخریب بقیه مدیران ولی با این کار فقط دارید با ابروی ایشون بازی میکنید

به امید عاقبت بخیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
جایگاه معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یک جایگاه ویژه و بی طرفانه ای باشد و حداقل در مسائل اجتماعی و مسائل سیاسی و امنینی استان باید شخصی بی طرف به حساب بیاید ولی هاشمی مهر زود ماهیت اصلی خودش را در جلسه ی استانداری و بحث مستقیم و جانبداری ازیکی از طرفین ماجرا روشن کرد و همین طور درجلسه ی تودیع و معارفه ی علوم پزشکی که اکثر قریب به اتفاق مدیران طایفه ای را دور خودش جمع کرده بود و حتی یعضی فرمانداران هم که مبنای انتصابشان رابطه ی فامیلی با نماینده ی بویراحمد بود از جمله فرماندار دنا به جای خدمت به مردم آمده بود و میتینگ انتخاباتی برگزار شد و این چنین شخصی نمی تواند امورات پیش رو و مشارکت مردم در امور سیاسی بی طرف محسوب شود و از همین الآن عَلَم تعلق به یک گروه را بالا برده و این بی اعتمادی در میان بیش از دوسوم جمعیت استان و بویراحمد را به وجود آورده و شائبه ی مصادره ی برخی امور سیاسی آینده را به نفع یک طرف خاص پر رنگ کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
چقد جالبه دقیقا چون اون جلسه مخالفین شما بودن شد بد
یه سوال
اگه قضیه برعکس بود و جلسه مربوط به اقوام شما یا نیروهای شما بود بازم همین حرف رو میزدی؟؟؟
ضمنا در جلسه معارفه آموزش و پرورش بعد از اون جمعیت هاشمی اعتراص کرد و سالن رو ترک کرد ولی خیلیا باز گلایه کردن که به خیلی از جمعیت استان بی حرمتی شد
اینبار شرکت کرد در این جلسه باز اینطور میگین؟
اگه شرکت نمیکرد باز جای شما اون عده میومدن همین کامنت علیه هاشمی رو میذاشتن که بی حرمتی کرد
و این است عاقبت مسئولیت داشتن در استان هزار فرقه
یعنی باید همه رو راضی نگه داشت که ممکن نیست
حالا شما چه منفعتی پیروزی کاندیدت برات داره که از الان به فکر هستی و خودتو به آب و اتش میزنی؟؟؟
استانداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
به عنوان کسیکه سالهاست هاشمی را میشناسه عرض میکنم، هاشمی اونقدر در مسائل حوزه تحت امرش بی طرف هست که دوستان چهل پنجاه ساله اش از جمله ع. ر که کارمند استانداری هم هست بخاطر پست ندادن بهشون از دست داد و این فقط یک نمونه است. هاشمی در اون جلسه که همچنان آتشش به جان خیلیاست جانبداری نکرد فقط بک فردی که موضعی را پیش کشیدی و در نهایت بی ادبی و بی شخصیتی جلسه رسمی را به چاله میدون تبدیل کرد نقره داغ کرد.
در مورد جلسه معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی هم چون روال کار را نمیدونی و فقط از سر نادانی نظر میدی عرض کنم که مسوول برگزاری جلسه اون دستگاهی هست که برنامه مربوط به اونه و کسیکه برای تودیع و‌معارفه میاد صرفا یک میهمانه و نه برگزار کننده.
و اما در آخر در مورد آماری که دادی اولا همه مردم فقط بویراحمد نیستند، ثانیا میشه منبع نظرسنجی خودت که با این دقت بهت آمار داده را بفرمایی که بقیه هم بهش مراجعه کنند و از اطلاعاتش استفاده کنند.
دانش آموز پایین شهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
سلام.
متأسفانه کاربرانی که صحبت هایی داشتند و نظرات همه محترم بوده ؛ تفاوت وظیفه و لطف را هنوز نفهمیده اند .
اگر کسی کاری انجام داده ، وظیفه داشته اما اگر کاری انجام نداده باید به شدت مجازات شود . مهره های مهم در حال سوختن هستند و تفکرات ما دهه هشتادی ها با سیاست زدگان خیلی فرق دارد.
به جای دفاع و یا تخریب هرکدام وظیفه خود را انجام دهیم والله که خدا از ما راضی و همه ملت از ما راضی هستد.
ایت الله خامنه‌ای در بخشی از سخنان تاکید داشتند که انجام وظیفه اصل و بنیه هر اوضاع جامعه است ، پس اگر قضاوتی صورت گرفته ، ابتدا جارو کردن رو از دم در خانه های خود شروع کنید .
استان ما سالهاست که متوجه سیاست های همانند حباب شده و در اخر میترکد و صدایش همه را اذیت می کند و برای فرزند ما هم ادامه دارد .
دنبال ارتقای خود باشید ، اگر مدیران حس کردند که مردم آگاهی دارند ، وظیفه خود را طبق نیاز جامعه انجام خواهد داد.
در برابر نا عدالتی باید در سنگر خود ایستاد.
والسلام
علی
|
Switzerland
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
هاشمی یک کلام سواد سیاسی نداره
دقیقاً این رو از اون موقعی فهمیدم که استاندار اون بی تدبیری رو نسبت به آقای دهراب پور مرتکب شدن
اگه آقای هاشمی شم سیاسی داشتن راحت می‌تونستن او قضیه رو جمع کنند
دیدید و شنیدید که بجای ریش سفیدی و در جایگاه یک معاونت سیاسی ا یه لحن بچگانه و با رفتاری زشت بجای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
اتفاقا دقیقا همون جلسه نشان از شم سیاسی ایشون بود
چه معنی داره یک نفر بلندشه و به همه توهین کنه
در صورتی که خودش استخدام های غیرقانونی فراوان داشته
اتفاقا اگه سیاست نداشت ساکت مینشست تا اون آقا به ریش همه بخنده
پس یاد بگیر سیاست داشتن یعنی چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
شما که اینقد باسوادی که از یک حرکت در خلاف منافع یک شخص و گروه خاص فهمیدی هاشمی سواد سیاسی نداره یه رخ بده و سپهر سیاسی استان را متحول کن
دهراب پور به عنوان یک فرد بی ادب و هتاک باید اون برخورد باهاش میشد تا یاد بگیره جلسه رسمی و اداری جای این لات بازیا نیست.
و ضمنا کسیکه خودش دستش به چیزی آلوده است حق نداره در مورد بقیه حرف بزنه اونم با اون لحن طلبکارانه و هاشمی این را بهش فهموند.
پاسخ دهنده قبل
| United States of America |
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
 اتفاقا دقیقا همون جلسه نشان از شم سیاسی ایشون بود
چه معنی داره یک نفر بلندشه و به همه توهین کنه
در صورتی که خودش استخدام های غیرقانونی فراوان داشته
اتفاقا اگه سیاست نداشت ساکت مینشست تا اون آقا به ریش همه بخنده
پس یاد بگیر سیاست داشتن یعنی چی

در تکمیل و اصلاح این پاسخ باید عرض شود که شنیده های غیررسمی حاکی از این است که خودشون استخدام های فراوان داشته اند
و در فیلم اون جلسه هم مشخصه هاشمی فقط گفتن اقای دکتر در کوچه بازار هم در مورد خود شما همچین حرفهایی گفته میشه ایا ما باید بگیم درسته؟
منظور فقط این بود که هرچی میشنویم صحت نداره که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
آیت الله خامنه ای به صراحت فرمودند نمایندگان در امور اجرا دخالت نکنند؛نه یک بار و بلکه چند بار.حتی آقای قالیباف برای به دست آوردن دلِ نمایندگان مجدد صحبتی کردند که نمایندگان گلایه می کنند و ...
رهبری با استدلال و حجت و برهان بیان فرمودند که فرض کنید که فلان فرماندار،مدیرکل و...به سفارش فلان نماینده جایی منصوب شود؛خب این نماینده که کارش چیز دیگری است؛یعنی نظارت فردا چه طور می خواهد ضعف فلان مدیر را به عهده بگیرد؟
حالا در استان ما استاندار که واقعا" استاندار نیست؛شده فرمانبر ِ نمایندگان و نمایندگان هم که دلشون برای پیشرفتِ استان نمی سوزد فقط به آرایش انتخاباتی و رای آوری و به کار گماردن بستگان و فامیل می اندیشند و این برای شهر ما سمِّ مهلک است مخصوصا" که ما در بین نمایندگان فعلی،بویراحمد اصیل هم که نداریم.
هم استانی بی طرف
|
United States of America
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
سلام و عرض ادب
مخاطبین عزیز و اهالی رسانه چرا با مطالب و کامنت هاتون میخواین بین مدیران و حتی مدیران و مردم تفرقه بندازین
برای مثال در جریان اتفاق جلسه فرهنگ ایثار و شهادت، فیلمش رو همه دیدیم و موجوده اصلا هاشمی حرفی در مورد آقای دکتر دهراب پور نزدن
فقط گفتن این حرفا در کوچه بازار علیه همه و حتی خود شما هم گفته میشه آیا ما باید بگیم این حرفا درسته؟؟
منظور اینکه هر حرفی گفته میشه درست نیست که
ولی متاسفانه سایت های خبری به دروغ تیتر زدن که هاشمی گفته شما ۱۳ نفر در انتقال خون استخدام کردی در صورتی که فیلم صحبت ها موجوده و همچین حرفی زده نشد
و این امر فقط باعث ایجاد تفرقه و رودرو کردن مدیران میشه که توسط برخی رسانه ها متاسفانه در استان داره اتفاق میفته که اصلا کار درستی نیست

انشالله که رسانه ها دست از دامن زدن به این مسایل بردارن و مدیران و مردم را برای افزایش بیننده رو در روی هم قرار ندهند
استانداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
شهامت مدیر کل دفتر فنی نه کاری بلده و نه به دولت اعتقاد دارد
راستا مدبر کل اداره راه همین طور
روزبهان هم‌همین طور
عزت خواه هم‌همین طور
پاسخ ها
استانداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
هر چها نفرشان جز ضعیف ترین ها هستند
به جرات می توان گفت اگر زد و بند نبود اینها هم الان نبودند
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
جناب اقای استاندار
سلام
آیا وقت آن نرسیده که در سازمان مدیریت تغییراتی صورت پذیرد
خوب است بدانیم و بدانید که اگه با رای مردم دولت تغییر نمیکرد نه شما استاندار میشدید ونه دیگران به این جایگاههای کنونی دست پیدا میکردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
اصل مشکل و علت العلل تمام ضعف ها و بی تدبیریها خود استاندار است که بابد برود.مردم به کمتر از این قانع نیستند.
استاندار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
عصز دنا درود بر غیرت شما
بفرمایید اقای استاندار که خود را نقلابی میداند چه هزینه ای برای انقلاب داد ایا یک ساعت جبهه رفت ایا شهید داد میشه بفرماید کجای این انقلاب هزینه کرد
پس بی خود ایشان را انقلابی مطرح نکنیم اگر چه برای نظام هزینه ای نداد حداقل در این دولت انقلابی عرضه داسته باشد نیروهای انقلابی و دلسوز را در ادارات حمایت کنند نه اینکه از نیروهای نا کارامد اصلاحات در جایگاه معاونت عمرانی اداره راه و همچنین اموزش و پرورش بویراحمد و مدیرکل امور شهری و چندین مدیر ناکار امد استفاده کنند همین عملکرد و ساست ضعیفش خیلی ازنیروهای توانمند انقلابی را به نظام بد بین کرد
یاسوج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
اتفاقا پاک ترین وکارآمدترین وتخصصی ترین مدیر آقای راستا میباشن توی انتخابات ریاست جمهوری از آیت الا ریسی حمایت کردن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.