کد خبر: ۱۹۷۸۶
تاریخ انتشار:۰۸:۲۵ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: بررسی‌های میدانی حاکی از آن است که هر صد گرم چغاله بادام در سطح شهر ۵۰ هزار تومان قیمت خورده‌است و هر کیلوگرم از آن نیم میلیون تومان قیمت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

چغاله بادام یکی از میوه‌های نوبرانه به حساب می‌آید و بازار آن در روزهای پایانی سال و فصل بهار حسابی داغ است و حالا به یک میوه لاکچری تبدیل شده است به طوری که هر صد گرم از آن در سطح شهر ۵۰ هزار تومان قیمت دارد و هر کیلوگرم از آن ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده‌است.

گفتنی است که در اسفند ماه سال ۱۴۰۰، قیمت هر کیلوگرم چغاله بادام به ۲۰۰ هزار تومان رسیده بود که اتفاقی خبرساز و جالب توجه بود!

قیمت میوه در یک سال گذشته رشد عجیبی را تجربه کرد، به طوری که هر کیلوگرم موز از کیلویی ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان در فروردین ماه امسال، در حال حاضر به ۶۳ هزارتومان رسیده‌است و یا هر کیلوگرم توت فرنگی از کیلویی ۳۵ هزار تومان در فروردین ۱۴۰۱ امروز به ۳۰۰ هزار تومان رسیده‌است و هر کیلوگرم سیب زرد نیز از 14 هزار و 200 تومان در فروردین ماه امسال به 54 هزار تومان در اسفند ماه رسیده‌است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.