تاریخ انتشار:۰۹:۱۴ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح کالابرگ الکترونیکی اعتبار همه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی ، از این اعتبار برای خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح استفاده کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا:حمیدرضا واعظی زاده اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی که در ماه‌های قبل به صورت آزمایشی در چهار استان کشور اجرا شد بود از روزگذشته در سراسر کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

وی افزود: در قالب این طرح یارانه بگیران می‌توانند یارانه ماه آینده خود را برای خرید ۱٠ قلم کالای اساسی که پیش‌تر اعلام شده به صورت اعتبار خرید کالا در فروشگاه‌های متصل به طرح هزینه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: : در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌میزان اعتبار استفاده‌شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه، به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

واعظی زاده بیان کرد: خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند برای مشاهده میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.

۱۰ قلم کالا همچون شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارونی، قند و شکر به عنوان امنیت غذایی مورد نظارت دولت است.

این تعداد کالای اساسی با هدف اعلام اولویت‌های اقلام غذایی در طرح کالابرگ الکترونیکی ثبت شده است که خانوارها می‌توانند بر اساس نیاز، مقدار کمتر یا بیشتری از کالاهای اساسی را به انتخاب خود و تا سقف میزان اعتبار خریداری کنند.

برچسب ها: کالابرگ ، یارانه ، عصردنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار