تاریخ انتشار:۲۲:۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ تا ۱۹ اسفند خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دکتر علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار داوطلب در آزمون مذکور ثبت نام کردند، گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند  آغاز شد و تا امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه ادامه داشته و با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرصت ثبت نام تا روز جمعه ۱۹ اسفند  تمدید شد.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: داوطلبان ابتدا اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام را که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است به‌طور کامل مطالعه کرده و با دقت و توجه کافی در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات برای آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، فراهم شده و متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: کارت شرکت در این آزمون از روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضاکریمیان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.