کد خبر: ۱۹۷۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۱۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: خبرنگار خبرگزاری ایرنا مرکز یاسوج در هشتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر رتبه دوم را در بخش یادداشت و سرمقاله بدست آورد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا: جشنواره رسانه ای ابوذر ابتدا به صورت استانی در ۳۱ استان کشور برگزار و آثار برجسته استان ها برای رقابت نهایی به دبیرخانه مرکزی جشنواره ابوذر در تهران ارسال شد. 

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱  با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد، سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین،  بهادری جهرمی سخنگوی دولت و جمعی دیگر از مدیران لشکری و کشوری و مدیران رسانه ها و خبرنگاران صدا و سیما و خبرگزاری ها و مطبوعات کشور برگزار شد.

سید ولی موسوی نژاد خبرنگار و دبیر خبرگزاری ایرنای یاسوج در یادداشتی با عنوان «کدام سو بایستیم» درباره آشوب های پاییز ۱۴۰۱ جایگاه دوم را در بخش یادداشت این جشنواره کشوری بدست آورد. 

 یادداشت «کدام سو بایستیم» در زمان اغتشاشات در پایگاه های خبری کبنانیوز و عصر دنا منتشر شده بود. 

وی ۱۳ سال سابقه فعالیت در زمینه رسانه دارد و دارای مدرک دکتری علوم سیاسی از دانشگاه اصفهان است؛ موسوی نژاد نویسنده مقالات و کتاب هایی در زمینه سیاست در ایران است. 
در مجموع ۲۱ هزار اثر از بیش از ۶ هزار فعال رسانه ای سراسر کشور در جشنواره ابوذر استان ها شرکت کردند و ارزیابی نهایی این جشنواره از بین ۵۲۹ اثر برگزیده از سراسر کشور صورت گرفت. 

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد از جمله عیسی فتحی،  فاطمه رشیدی و زهرا موسوی اصل نیز  در دوره‌های گذشته این جشنواره موفق به کسب رتبه هایی در این جشنواره رسانه‌ای شده بودند که نشان از توانمندی خوب خبرنگاران استان دارد.

درخشش خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره رسانه ای ابوذر کشور

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
با عرض تبریک خدمت جناب دکتر موسوی... مرد با اخلاق و متعهد هم استانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.