کد خبر: ۱۹۷۳۰
تاریخ انتشار:۱۴:۴۸ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: سال جاری افزایش ۱۵ درصدی در کیفیت خودرو داشته ایم و این موضوع باعث کاهش 1000 میلیارد تومانی هزینه ها شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: منصور منصوری امروز در نشست خبری انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو  با اشاره وضعیت تولید خودرو در سال آینده گفت:  یکی از موارد که سال آینده با آن روبه‌رو می‌شویم افزایش تیراژ تولید است؛ در حال حاضر سایپا روزانه ۲ هزار و ایران خودرو ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه تولید می‌کند که به صورت عبور مستقیم است و  خودروی ناقص تولید نمی‌شود لذا وظیفه قطعه‌سازان سنگین‌تر و سخت‌تر می شود.‌

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو  اظهار داشت :امسال در کیفیت خودروها رشد ۱۵ درصدی داشته‌ایم.

وی به توسعه محصولات جدید اشاره کرد و افزود: سال آینده شاهد تولید خودروهای جدید خواهیم بود‌ به طوری که یکی از خودروسازان امسال ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های جدید سرمایه‌گذاری انجام داده است.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو اظهار داشت: تعدیل قیمت قطعات باید انجام شود در حال حاضر این تعدیل  در پایان  سال صورت می‌گیرد و با این وضعیت قطعه‌سازان با مشکل مواجه می‌شوند  به این دلیل که قطعه‌ساز براساس قیمت روز هزینه می‌کند اما مطالبات را با قیمت قبلی دریافت می‌کند.

منصوری با تاکید بر اینکه پرداخت مطالبات باید ۱۲۰ روزه باشد گفت:  اما پرداخت‌ها با تاخیر انجام می‌شود.

منصوری اظهار داشت : تامین ارز خودروها با تاخیر انجام می شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه، گفت: بر اساس برنامه وزارت صمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو باید در سال آینده تولید شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.