تاریخ انتشار:۱۲:۲۱ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: دانش آموزان مدارس کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند..
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون فرهنگی سپاه فتح استان در آئین بدرقه دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: این اردو شامل ۲۵۰ دانش آموز از مدارس کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۵ اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
سرهنگ سعید برومند زاده با بیان اینکه این اردو آخرین اردوی دانش آموزی در سال جاری است، اضافه کرد: این دانش آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب از جمله دهلاویه، هویزه، شلمچه، علقمه و دشت عباس بازدید می‌کنند.
سرهنگ برومند زاده با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و عمومی در حال برگزاری است ادامه داد: امسال ۷ هزار نفر در قالب این سه بخش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و یا اعزام می‌شوند که از این تعداد ۲۳ هزار نفر دانش آموزی، ۲ هزار و ۱۰۰ نفر دانشجو و حدود ۳ هزار نفر هم بقیه اقشار مردمی است.
برومند زاده مدت زمان ارود‌های راهیان نور دانش آموزی را ۳ روز، اردو‌های راهیان نور دانشجویی را ۴ و عمومی را بین ۳ تا ۴ روز اعلام کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری این رادو‌ها، آشنایی افراد اعزام شده به صحنه‌های نبرد باقیمانده از ۸ سال دوران دفاع مقدس و رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان، ترویج فرهنگ و روحیه شهادت طلبی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار