کد خبر: ۱۹۷۰۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۵۳ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: شما جوانان باید مطالبه گر باشید و به صورت جدی با فساد، تبعیض و مروجین تبعیض و ظاهرسازی و بی عدالتی و باندبازی مقابله نمایید و در نقطه مقابل، مشوق و حامی مسئولان پاکدست، دلسوز و متعهد باشید. امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به تفکر و روحیه مطالبه گری و آزاداندیشی شما جوانان عزیز داریم و معتقدیم بخش مهمی از مشکلات کشور با ایفای نقش شما قابل حل است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):



به نام خداوند بخشنده مهربان
میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به شما جوانان عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. جوانان ما توفیق دارند شخصیتی را در زندگی اُلگو قرار دهند که امام حسین (ع) ایشان را عصاره بنی هاشم و شبیه ترین شخص به پیامبر (ص)، هم در صورت و هم در سیرت دانسته است.
اما از دیگر افتخارات جوانان این است که در جامعه ای زندگی می‌کنند که جوانان دیروز الگوی مطلوبی برای آنها است، جامعه ای که نام مبارک هزاران شهید جوان در کارنامه خود دارد، جامعه ای که دهها هزار آزاده ای که دوران جوانی خود را در سیاه چال های صدام ملعون در بدترین شرایط سپری کردند در دل خود دارد.
جوانان افتخار می کنند در جامعه ای هستند که شهدای زنده ای که برای حفظ ارزش‌ها و استقلال و آزادی و تثبیت و تحکیم خط ولایت و تضمین سلامتی و امنیت مردم این جامعه، سلامتی روحی و روانی و جسمی خود را از دست داده و به عنوان نماد و الگوی صبر و استقامت، بیش از سی سال بر روی تخت، درد و رنج را تحمل می کنند.
اَما جوانان عزیز:
جوانی، بهار عمر و فصل طربناک زندگی است. هیچ دوره ای از زندگی چون روزگار جوانی سرسبز و خرم نیست. فرصت جوانی، طلایی ترین فرصت و ناب ترین موهبت هاست که یک بار در اختیار انسان قرار می‌گیرد و تکرار شدنی نیست. نکات فوق شمه‌ای از نعمت هایی است که به عنوان الگو در اختیار شما جوانان است. با وجود همه سختی ها و ناملایماتی که در جامعه برای شما جوانان عزیز و سلیم النفس وجود دارد و با همه بی عدالتی هایی که روح لطیف شما را رنج می دهد اما فرصت زندگی و جوانی را قَدر بدانید و سپاسگزار خداوند باشید که عمر شما را در این زمان قرار داده است. از این فرصت برای استمرار ارزش‌ها و پاسداری از اهداف و خون شهیدان و راه امام (ره) استفاده بهینه داشته باشید. مشکلات کشور باید به دست توانمند شما حل شوند. با امید زندگی کنید و ایمان داشته باشید با تلاش و جدیت، مشکلات کشور حل شدنی است و ما می توانیم از این بحران ها به سلامتی عبور کنیم. سعی کنید دنیا را برای اهداف الهی و تامین ذخیره آخرت بخواهید ولاغیر، چون حُب دنیا راس همه خطاهاست. متاسفانه غرق شدن در زخارف دنیوی و منفعت طلبی، خیلی از مدعیان انقلابی گری را از مسیر نورانی انقلاب جدا کرده است. امام (ره) فرمودند: اگر همه پیامبران همزمان با هم در دنیا باشند اختلافی ندارند چون همه اختلافات به خاطر همین حب دنیاست.
شما جوانان باید مطالبه گر باشید و به صورت جدی با فساد، تبعیض و مروجین تبعیض و ظاهرسازی و بی عدالتی و باندبازی مقابله نمایید و در نقطه مقابل، مشوق و حامی مسئولان پاکدست، دلسوز و متعهد باشید. امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به تفکر و روحیه مطالبه گری و آزاداندیشی شما جوانان عزیز داریم و معتقدیم بخش مهمی از مشکلات کشور با ایفای نقش شما قابل حل است.
نقش شما در اداره کشور روز به روز پررنگ تر خواهد شد بنابراین برای خود خطوط قرمز ترسیم نمایید و به این خطوط قرمز پایبند بمانید. منافع ملی را بر منافع شخصی، گروهی، قومی و باندی مقدم بشمارید و صبورانه در مشکلات پیشقدم شوید. از شایسته سالاری و تخصص و تعهد در مدیریت ها دفاع کنید و خط بطلان بر قوم گرایی و طایفه سالاری و باند بازی ها و سایر خط‌کشی های کاذب بکشید. با معامله گری و لابی گری های کاذب، گفتار بدون عمل، نفاق و دروغ مبارزه کنید و اندیشه های مثبت و سازنده و امیدآفرین، فعالیت های جهادی، از خودگذشتگی، عمل به قانون، دوری از تبعیض و فساد و بی عدالتی، پرهیز از حسادت و کینه و پرهیز از قدرت طلبی مادی را ترویج نمایید.
تهذیب نفس، تحصیل و ورزش همواره از توصیه های اینجانب به شما جوانان عزیز است. نیت ها را خالص کنیم فقط برای خدا قدم برداریم و سعی کنیم رذایل را از خود دور کنیم و روحیه ایثارگری و گذشت را در خود حفظ و تقویت کنیم. اهل کسب علم و معرفت، صبر و استقامت و توکل به خداوند متعال باشیم ان شاءالله در اهداف مان موفق و پیروز خواهیم شد.
با احترام
نادر منتظریان 13 اسفند ماه 1401 مصادف با روز جوان

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
درود بر منتظریان
طمانینه و سکینه ای که در این مرد دیده می شود،فوق العاده است.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
درود بر حاج منتظریان
روز جوان بر همه‌ی جوانان مبارک عاقبت بخیر باشند ان شاالله
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
انصافا پیام قشنگی بود و باید شروع کنم به درس خواندن و ورزش. ما هم روز جوان را به حاج منتظریان که تقریبا کل عمر خود را صرف خدمت به این نظام کرده و برای امنیت ما بخش زیادی از عمر خود را دور از خانواده بوده اند و روحیه جوانی دارند تبریک عرض می کنیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
جوانان امروز با دیدی باز و بدون تعصب قومیتی هستند
مطمئن هستیم این بار انتخابی بهتر از قبل خواهند داشت
درود بر حاج منتظریان
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
جوانان امروز با دیدی باز و بدون تعصب قومیتی هستند
مطمئن هستیم این بار انتخابی بهتر از قبل خواهند داشت
درود بر حاج منتظریان
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
ما جوانان شهر یاسوج به امید تحولی بزرگ در حل مشکلات شهرمان
حل مشکل تبعیض
به شما رای خواهیم داد پیروز و سربلند باشید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
جوانان امروز مشکلات فراوانی چون بیکاری و فقرو ... دارند
خیلی از جوانان توان تشکیل خانواده ندارند
که متاسفانه در این استان مشکلات خیلی زیاد هست
و مسولان بی توجه هستند
ان شاالله حضور شما روزنه ی امیدی برای جوانان باشد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
این روز برشما هم مبارک باد
جوانان غیور دیروز در راه جهاد و عدالت خواهی
شما نیز الگوی ما جوانان هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
خدایی حاج نادر ، نادر دوران است.
مسلم و
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
تنها راه حل شرایط پیچیده و عقب مانده بویراحمد با تدبیر نادر دوران بسر خواهد رسید
مسعود دهقانیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
با سلام. مشکلات این جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست ولی امید داریم که حضور حاجی عزیز گامی موثر باشد در تقلیل مشکلات شهرستان عزیز.حاج نادر انسانی ولایتمدار،با نجابت مردی که رشته تحصیلی و کاری مرتبط داشته و میتوانند بهتراز سایر گزینه باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.