کد خبر: ۱۹۶۷۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۰۳ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
عصر دنا: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به مطلب منتشر شده در یکی از سایت های محلی مبنی بر " استخدام دخترنماینده استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج" جوابیه ای صادر نمود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به مطلب منتشر شده در یکی از سایت های محلی مبنی بر " استخدام دخترنماینده استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج" جوابیه ای صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در متن این جوابیه آمده است:

به استحضار مردم شریف و نجیب استان کهگیلویه وبویراحمد می رساند، این دانشگاه انتشارخبری تحت عنوان استخدام دختر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در دانشگاه علوم پزشکی را تکذیب و خلاف آنچه ارائه شده است، می داند.

به اطلاع مردم شریف می رساند یکی از رسالت های دانشگاه علوم پزشکی پذیرفتن مشمولان طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان است که گذراندن این طرح برای رشته ای مثل پرستاری اجباری بوده و دانشجویان این رشته بدون گذراندن این طرح نمی توانند در هیچ آزمون استخدامی شرکت و حتی مدرک تحصیلی خود را دریافت نمایند.

در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت و برحسب وظیفه و نیاز مراکز بهداشتی و درمانی، در طی سال جاری در دانشگاه 167 نفر نیروی طرحی در استان پذیرفته شده است که این نیروها هیچ رابطه استخدامی با دانشگاه ندارند، لذا خانم زهرا روشنفکر همانند سایر نیروهای مشمول طرح خدمت در تاریخ 8/10/1401 در سامانه طرح پلاس که یک سامانه وزارتی بوده و هیچ کس قادر به دخل و تصرف در آن نیست، ثبت نام نموده اند و در زمان ثبت نام ایشان، 3 نیروی داوطلب طرح در صف بودند که پس از معرفی و صدور ابلاغ آنها، برای خانم زهرا روشنفکر در تاریخ 18/11/1401 (در دوره دکتر غلام نژاد؛ رئیس سابق دانشگاه ) به صورت کاملا قانونی از طرف ستاد دانشگاه و در تاریخ 19/11/1401 از طرف مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، معرفی نامه جهت گذراندن طرح صادر گردید.

به اطلاع مردم شریف و نجیب استان می رساند که خانم زهرا روشنفکر هیچگونه رابطه استخدامی با دانشگاه علوم پزشکی نداشته و به صورت کاملا قانونی و تنها به عنوان نیروی طرحی تا پایان طرح در این دانشگاه مشغول به کار می باشند.

پاسخ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خبر استخدام دختر نماینده مجلس

پاسخ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خبر استخدام دختر نماینده مجلس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
باسلام کسانی که شایعات علیه شخصی یا نماینده مطرح کردن باید پیشگیری کنید و برخورد شود
ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
نمیدونم چطور تمدید طرح من همیشه ۱۵ نفر جلومه ولی ایشان ۳ نفر جلوشون بودن در طرح هم اشنا بازی میشه
حامد پورمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
با سلام.حالا استخدام هم شده باشه مگه بنده خدا درس نخونده در ای مملکت که شغل پیدا کنه حالا چه دختر نماینده باشه چه بقیه انسانها،مشکلات اساسی را حل کنید وگرنه در قانون اساسی گفته که همه باید در کشور شغل مناسب داشته باشند
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
این حرفها فقط توجیه هست و برا انحراف ذهن عموم میباشد
هر کسی خودش خوب میدونه چکار کنه آقای روشنفکر که این رابطه استخدامی دخترشون نه اولین کسی هست که در دوره نمایندگی ایشون رفته سر کار و قطعا آخرین نفر هم نیست
ایتخدام های رابطه ای و ضابطه ای در تمام ادارات و حتی شرکت ها و نهادهای دولتی بیداد میکنه دیگه مردم شنیدن این خبرها براشون تکراری شده
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
استخدام دختر نماینده ی اسبق چی؟
س
|
United States of America
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
همش پارتی بازیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
عجب خری بوده که اینو مثلا فرستاده از نماینده اتو بگیره یا هر چی بابا همه جای دنیا پرستار رو میذارن رو سر تو همین کشور خودمون هم پرستار نیاز به پارتی بازی نداره طرف میخواد طرح بگذرونه ،که اجباره برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.