تاریخ انتشار:۲۰:۴۵ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۰ راهبر شغلی برای راهنمایی و هدایت شغلی مددجویان تحت حمایت با این نهاد همکاری دارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، نخستین همایش ملی و استانی راهبران اشتغال کمیته امداد کشور به صورت ویدئو کنفرانس کشوری برگزار شد.

قباد مبشری، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد با هدف معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل های موجود جهت توانمندسازی و خودکفایی مددجویان این نهاد، برگزار شد.  
 وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان از مسیر راهبری شغلی چند سالی است که در برنامه های حوزه اشتغال کمیته امداد ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر ۱۵۰ راهبر شغلی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنعتی، خدمات و دیگر موارد با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همکاری دارند.
مبشری با بیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت از طریق ایجاد اشتغال پایدار و خروج از چرخه حمایت است، گفت: در سال جاری ۲۵۰۰ فرصت شغلی توسط راهبران شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: هدایت و راهنمایی شغلی مددجویان، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره های تخصصی، دسترسی به بازار فروش، خرید محصولات و بالا بردن راندمان کاری از جمله کارکردهای طرح راهبری شغلی برای مددجویان جویای کار است.
شایسته ذکر است؛ در پایان این همایش از ۲۰ نفر از راهبران شغلی فعال و برتر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
انتهای پیام

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین