تاریخ انتشار:۱۴:۴۵ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: یادواره خانگی شهید روحانی سید رمضان سیروس، باحضورجمعی از مسؤلان و بسیجیان در منزل پدر شهید برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر در این مراسم معنوی با اشاره به قیام مردم تبریز گفت: قبل از انقلاب اسلامی و در دوران خفقان رژیم منحوس پهلوی شاهد حرکت‌ها و قیام‌های مختلف مردم بودیم که قیام ۱۹ دی مردم قم و قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز و قیام مردم ورامین سرآغاز حرکت عظیم مردم برای تحول و انقلابی بود که با مرجعیت و رهبری شیعی یک روحانی مجاهد و فیلسوف شکل گرفت.
عضو هیئت عالی نظارت بر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت افزود: ملت ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به‌رغم همه مشکلات اقتصادی و توطئه‌های دشمنان در شبکه‌های متعدد فارسی زبان به میدان آمدند تا از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حرکتی ماندگار دفاع و این حضور را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کردند
وی گفت: امروز امنیت و آسایش و راحتی ما مدیون قطره قطره خون شهدای والامقام و خانواده شهدا می‌باشد، بایستی قدرشهدا و خانواده شهدا را بدانیم و نگذاریم خون شهدای والامقام ما پایمال گردد که فردای قیامت شرمنده شهدا شویم.
سپهر گفت: تمامی مراجع تقلید و امامین انقلاب اسلامی تأکید دارند که حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است که حراست و نگهبانی از این انقلاب بر همه اقشار مختلف مردم واجب است چرا که این انقلاب برخاسته از خواست و اراده ملتی است که در همه بحران‌ها و چالش‌های پای انقلاب خود ایستاده‌اند.
این مراسم با خواندن زیارت عاشورا، سخنرانی ومدیحه سرایی و مداحی توسط یکی از مداحان اهل‌بیت (علیه السلام) همراه بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار