تاریخ انتشار:۱۱:۴۷ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فعالیتهای دهه فجر در آموزش وپرورش را قابل تقدیر و چشمگیر توصیف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 مسعود نوری گفت: بر اساس ارزیابی های به عمل آمده از دستگاههای اجرایی در دهه فجر ، برنامه های امسال ایام الله دهه فجر در آموزش وپرورش بسیار باشکوه و پر رنگ تر از سالهای گذشته اجرا شد.
وی با بیان اینکه آموزش وپرورش با گسترده ترین جامعه مخاطب نقش مهمی در فرهنگ سازی و آموزش در جامعه دارد گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های خوب انجام گرفته در ایام الله دهه فجر، شاهد اطلاع رسانی مناسب، آذین بندی ادارات ،مدارس و برپایی جشنها و برنامه های متعدد در مدارس جهت آشنایی دانش آموزان با وقایع انقلاب، جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی چکاوک، بویژه خلق حماسه ماندگار و بی بدیل یوم الله22 بهمن با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در اقصی نقاط استان بودیم.
نوری افزود: آموزش وپرورش از همه ظرفیتها برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر به خوبی استفاده کرد که تهیه و پخش سیمای مدرسه در شهرستانهای پرجمعیت استان با محوریت دهه فجر و با همکاری صدا وسیما از دیگر برنامه های خوب آموزش و پرورش در این دهه بود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به هجمه های دشمنان برای دور شدن نسل نوجوان و جوان از آرمانهای انقلاب اشاره کرد و گفت: بی شک شور و نشاط و عظمت حضور فرهنگیان و دانش آموزان به شکل گسترده و منسجم ، همدوش با سایر اقشار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان از علاقه مندی به نظام و آرمانهای امام راحلمان و عزمی راسخ در تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی است.
وی همچنین حضور گسترده دانش آموزان بویژه دهه ۸۰ و ۹۰ در راهپیمایی ۲۲ بهمن را چشمگیر توصیف کرد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تقدیر از روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در برگزاری نشستهای خبری با محوریت دهه فجر و پوشش مطلوب اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر ، از برنامه ریزی برای گرامیداشت پر رنگ مناسبتهای ملی و مذهبی در استان خبر داد و گفت: در جلسات آتی، گرامیداشت مناسبتهای پیش رو از جمله نیمه شعبان، ماه مبارک رمضان و سال نو در دستور کار حوزه امور اجتماعی استانداری خواهد بود.
وی برتوجه به معنویت و اخلاق و توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: انتظار می رود آموزش وپرورش بیش از گذشته به مسائل فرهنگی و تربیتی در کنار مسائل آموزشی نگاه ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار