تاریخ انتشار:۱۰:۰۳ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: فرماندار بویراحمد از مردم خواست از جاده پاتاوه - دهدشت به هیچ وجه تردد نکنند، زیرا هر لحظه امکان ریزش سنگ و رانش وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه در بازدید از جاده پاتاوه به دهدشت کارشناسان معتقدند هر لحظه در این نقطه خطر یک رانش بزرگ احساس می‌شود گفت: چون رانش قابل پیش‌بینی نیست و بارش باران و برف نیز شدید است لذا به جد توصیه می‌شود از این مسیر عبور و مرور نشود.

شهرام مهدوی مطلق افزود: روز گذشته بخشی از جاده ملی پاتاوه به دهدشت که در اثر بارندگی های اخیر دچار ریزش و بسته شده بود با تلاش نیروهای راهداری ریزش های صورت گرفته جمع آوری و تردد در این مسیر انجام شد.

مهدوی مطلق عنوان کرد: برای بازگشایی معابر و کانال های هدایت سیلاب روستاهای شهرک ولایت، کهوا و استفاده از ظرفیت دهیاری ها نسبت به رفع مشکلات برخی دیگر از روستاها نیز دستورات لازم صادر شده است.

جاده ۱۳۶ کیلومتری و ملی پاتاوه به دهدشت هم اکنون به صورت غیر رسمی افتتاح شده و محل تردد مردم استان است.
بهسازی ۲ کیلومتر آن در لوداب باقی مانده که تا خردادماه پایان می یابد و تونل پایانی آن تا پایان سال تکمیل و بهره برداری کامل می شود.

در بارندگی های سامانه بارشی اخیر، حدود ۴۰۰ مورد ریزش سنگ در سطح راه های استان گزارش شده است.

براساس اعلام سازمان هواشناسی بارندگی در کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد و میزان بارش در برخی مناطق این استان از مرز ۲۵۰میلی متر گذشت.

سامانه بارشی از روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه در استان فعال شد و پس از ورود سامانه بارشی به استان ،هواشناسی تا روز چهارشنبه هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که به دلیل تقویت سامانه بارشی، هشدار سطح نارنجی هواشناسی تا روز پنجشنبه بیست و هفتم بهمن ماه در استان ادامه دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.