تاریخ انتشار:۲۱:۲۳ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تندیس ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج رونمایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر و تجلیل از برگزیدگان آن در حالی روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ برگزار می شود که عصر امروز دوشنبه از تندیس این جشنواره رسانه ای با حضور امین درخشان؛ مدیرکل فرهنگ و اسلامی استان، سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان رونمایی شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم رو نمایی از تندیس این جشنواره در یاسوج، گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر فرصت مناسبی برای به تصویر کشیدن آثار ارزشمند و قابل تقدیر خبرنگاران استان است.
درخشان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در کنار سازمان بسیج رسانه استان برای هر چه بهتر برگزارشدن این جشنواره تلاش می کند.
مدیر سازمان بسیج رسانه استان هم با اشاره به اینکه بیش از 800 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، گفت: داوری نهایی این آثار انجام شده است و برگزیدگان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن تجلیل می شوند.
سرگرد پاسدار فخرالدین رضایی با بیان اینکه داوری این آثار توسط سه تن از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه و دانشگاه استان انجام شد افزود: اختتامیه این جشنواره ساعت ۹ صبح 26 بهمن ماه در تالار امام خمینی(ره) صدا و سیمای مرکز استان برگزار می شود.
وی ضمن تقدیر از استقبال بسیار خوب خبرنگاران استان از ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان، بیان کرد: آثار خبرنگاران هم استانی در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی، مصاحبه، یادداشت، تیتر، اینفوگراف و موشنگرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست در دبیرخانه دریافت و سپس داوری شد.
مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، اتحاد و همدلی در استان، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، اقدامات جهادی و مردمی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، بیانیه گام دوم انقلاب، امید و نشاط آفرینی، پیوند رسانه و صنعت، خانواده، جامعه و فرزند آوری، پیشرفت و توسعه استان و هم چنین موضوع شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) از محورهای این جشنواره است.
وی اضافه کرد: آیین اختتامیه این جشنواره با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای مرکز استان، بنیاد نخبگان، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، آموزش و پرورش استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، میراث فرهنگی و جمعی دیگر از دستگاه های فرهنگی استان برگزار می‌شود.
گفتنی است، خوب پور سرپرست جدید معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رجایی مدیر کانون بسیج رسانه شهر یاسوج نیز در مراسم رونمایی از تندیس جشنواره حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.