تاریخ انتشار:۰۱:۱۵ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: گردهمایی و هم اندیشی معتمدان محلی شهرستان چرام برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به مناسبت گرامیداشت ۴۴ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گردهمایی یک روزه معتمدان شهرستان چرام در مصلای حضرت ابوطالب شهر چرام برگزار شد.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: یکی از ظرفیت‌های انقلاب حضور گسترده سرنوشت ساز مردم بوده و این حضور در صحنه‌های انقلاب باعث وحدت و انسجام ملت و یاس دشمن شد.
آیت الله حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک ضرورت بود که باید اتفاق می‌افتاد افزود: امروز ملت ما به اوج اقتدار رسیده بطوریکه ابر قدرت آمریکا را به زمین زده است.
وی با بیان اینکه ما در طول تاریخ از انگلیس، فرانسه و آمریکا غیر از ذلت و خواری چیزی ندیدیم اضافه کرد: سیاست غربی‌ها توانمند سازی ملت ما نیست بلکه سیاست آن‌ها به خاطر خوی استکباری که دارند عقب ماندگی ملت‌ها و کشور‌های وابسته است.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد؛ اگر مردم نبودند ما ۴۴ سال بر دشمن پیروز نمی‌شدیم و حضور مردم باعث شد فتنه‌ها خنثی شود و انقلاب روز به روز پیشرفت کند.
فرماندار شهرستان چرام هم در این همایش مشکلات و راهکار‌های پیشرفت این شهرستان را بیان کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.