تاریخ انتشار:۲۱:۳۳ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم قطعی و محکومیت ۴ نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد مهدی صالحی گفت: ۴ نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد که در زمان تصدی مسئولیت، بدون توجه به قوانین و مقررات مربوط، به اتهام تصرف غیرقانونی در اموال و وجوه سازمان تامین اجتماعی، افزایش غیرواقعی و صوری در حجم کار و برآورد اضافه در متراژهای واقعی فضاهای تحت مدیریت خود، جابجایی اعتبارات هزینه ای بدون مجوز قانونی، استخدام، بکارگیری و افزایش غیرضروری نیروهای شرکتی، در سال های ۹۶ تا پایان ۹۸ مبادرت کرده بودند، محکوم شدند.

وی اظهار کرد: پرونده این اشخاص  در بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد پس از بررسی و کارشناسی دقیق به محاکم قضایی ارسال و منتهی به صدور رای قطعی شد که ۴ نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی در حوزه های مختلف به پرداخت جزای نقدی بدل از شلاق و حبس محکوم شدند و همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در راستای قوانین موضوعه و مکلف به مطالبه خسارت وارده از طریق قانونی جمعا به ارزش ۷۷ میلیارد ریال شده است .

صالحی با تاکید بر اینکه بازرسی کل استان در راستای برخورد با ترک فعل مدیران از وظایف قانونی خود، با شدت و قوت قانون را اجرا خواهد کرد، بیان کرد: قانون فصل الخطاب سازمان بازرسی است و  ترک فعل وظایف قانونی مدیران، پس از اتمام دوره خدمت قابلیت پیگیری دارد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.