تاریخ انتشار:۱۶:۴۴ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
همزمان با فجر انقلاب اسلامی؛
عصر دنا: به مناسبت دهه فجر ۱۱۳ طرح کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس سازمان جهادی کشاورزی این استان گفت: از مجموع ۱۱۳ طرح ۸۹ طرح افتتاح و ۲۴ طرح کلنگ ز نی می‌شود.
علی معتمدی پور سرجمع اعتبار این طرحها را حدود ۶۱۸ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۶۱ طرح اقتصادی و ۲۸ طرح عمرانی که با هزینه بیش از ۲۰۴ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری می‌رسد.
معتمدی پور با بیان اینکه از ۲۴ طرح کلنگ زنی ۲۰ طرح اقتصادی و ۴ طرح عمرانی است اضافه کرد: مجموع اعتبار اختصاص یافته به طرح‌های بخش کشاورزی بیش از ۴۱۴ میلیارد تومان است.
وی مجموع اشتغال پیش بینی شده طرح‌های دهه فجر امسال را هزار و ۶۷۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد  هزار و ۲۰۰ نفر در حوزه طرح‌های کلنگ زنی و ۴۷۰ نفر در حوزه طرح‌های افتتاحی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مهمترین طرح‌های افتتاحی استان گفت: مرحله اول و دوم سد خاکی کوه برد شهرستان کهگیلویه و سد ایلی آباد در شهرستان بهمئی در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
معتمدی پور آبیاری تحت فشار، کارخانه زنجیره‌های تولید مرغ، کارخانه‌های تولید خوراک و آبزیان، احداث سردخانه‌ها و آغاز عملیاد اجرایی مرحله دوم و سوم سد خاکی کوهبرد کهگیلویه را از دیگر طرح‌های آماده افتتاح یا کلنگ زنی استان در دهه فجر اعلام کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.