تاریخ انتشار:۱۶:۴۰ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اکران ۲۱ فیلم از ۲۴ فیلم برگزیده جشنواره بین المللی فجر امسال در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امین درخشان با اشاره به اینکه با تلاش وزارت و سازمان سینمایی جشنواره فیلم فجر امسال با آثار بیشتری یعنی با ۷۵ اثر فعال خواهد بود گفت: امسال جشنواره با اکران ۲۴ فیلم در مرکز و در استان کهگیلویه و بویراحمد با اکران ۱۶ فیلم برگزار می‌شود که از ۱۷ بهمن در یاسوج آغاز و تا ۲۳ بهمن ماه ادامه دارد .

وی افزود: در هر روز ۳ اکران در استان خواهیم داشت که جزئیات فیلم‌ها و ساعت سانس‌ها را به اطلاع مردم خواهیم رساند.
وی افزود: امسال سهمیه ویژه برای خبرنگاران پیش‌بینی کرده‌ایم و امیدواریم جشنواره گرما بخش حوزه فرهنگ و هنر باشد.
درخشان تصریح کرد: امسال شاهد حضور پررنگ هنرمندان و فیلمسازان استان در جشنواره فیلم فجر هستیم سید رضا محقق تهیه کننده دو فیلم از ۲۴ فیلم جشنواره فجر است رایزنی‌های لازم را انجام دادیم تا هر دو فیلم او امسال در استان اکران شود.
این مسئول افزود: اثر افشین پور یکی از هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد از گچساران در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.