تاریخ انتشار:۱۱:۰۹ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: بیمارستان شهید جلیل یاسوج صبح روز شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ دچار یک فقره آتش سوزی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امیر عنبری، رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج در خصوص جزئیات این آتش سوزی گفت: این آتش سوزی که حدود ۹ و ۳۵ دقیقه امروز آغاز شد ساعت جزئی بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای بیمارستان از سرایت آتش به سایر بخش‌ها جلوگیری شد و با حضور به موقع ماموران آتش نشانی، این آتش سوزی ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه کامل مهار و خاموش شد.

عنبری اظهار کرد: الحمدلله این آتش سوزی هیچ تلفات انسانی، مصدومیت و خسارت ابینه ای و تجهیزاتی در پی نداشت.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اشاره به اینکه این حادثه امروز در زیر راه پله اضطراری این بیمارستان رخ داد، گفت: این فضا محل جمع آوری ضایعات و کارتن‌های حمل مواد بهداشتی و تجهیزات بیمارستان و مقداری پی وی سی بود.

عنبری بیان کرد: احتمال ابر اثر ته سیگاری و تصادفی آتش سوزی رخ داده باشد اما علت دقیق آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.