تاریخ انتشار:۲۱:۵۳ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
فرماندار بویراحمد:
عصر دنا: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در دهه فجر ۱۵۸ طرح عمرانی و ۱۶ طرح در حوزه فرهنگ و سلامت بهره برداری و یا ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شهرام مهدوی مطلق در رابطه با طرح‌های عمرانی افزود: ۱۲۶ طرح افتتاح و ساخت بیش از ۳۰ طرح آغاز می‌شود.
وی سرجمع اعتبارات این طرح‌ها را ۹۵ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: با افتتاح این طرح ها، برای ۲۵۰ نفر در استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
مهدوی مطلق عمده‌ی طرح‌های دهه فجر امسال در حوزه‌های زیرساختی را فناوری اطلاعات و ارتباطات، راه اندازی مراکز جدید ارتباطی، پایداری شرکت برق با جایگزینی کابل به جای سیم، تصفیه خانه آب آشامیدنی یاسوج برای افزایش مخازن آب، ایجاد شش زمین چمن مصنوعی و حذف نقاط حادثه خیز از جمله تنگ سریز عنوان کرد.
فرماندار بویراحمد مهمترین طرح های عمرانی در دهه فجر امسال را کلنگ زنی پل تنگ سریز عنوان کرد و گفت: جاده تنگ سریز از جمله نقاط حادثه خیز این شهرستان و در محور یاسوج به اصفهان واقع شده است و روزانه شاهد تصادف های زیادی در این مسیر هستیم.
وی با اشاره به اینکه آنتن دهی در برخی از مناطق شهرستان بویراحمد بسیار ضعیف بود و گلایه‌مندی شهروندان را در پی داشت افزود: در دهه فجر امسال در حوزه فناوری ارتباطات ۴۰ طرح بهره برداری و یا عملیات ایجاد زیر ساخت برای برقراری ارتباط اینترنتی پر سرعت آغاز می شود.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.