تاریخ انتشار:۲۳:۱۲ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: عضو با سابقه شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به سوال ۳۵ خود از شهردار و پاسخی که به آن داده شده است گفت: طبق گفته خودشان حقوق و مزایای رسمی قراردادی ها تا مهر ماه پرداخت شده و از آبان تا کنون معوقات آنها پرداخت نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هدایت الله امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به وضعیت کنونی شهرداری شهر یاسوج و انتقادهایی که نسبت به مدیریت و عملکرد شهردار وارد است، اظهار کرد: همچنان معتقد هستم که با ادامه روند کنونی تنها مردم شهر یاسوج ضرر خواهند کرد و نمی‌توان آینده روشنی را برای این شهر که مقصد گردشگری دهها و بلکه صدها هزار نفر از نقاط مختلف کشور است، تصور کنیم.

وی با بیان اینکه با این روند قویا اعتقاد دارم که شهر یاسوج به سوی سقوط قدم بر می‌دارد یادآور شد: وقتی کارگر و کارمند شهرداری یاسوج 8 تا 9 ماه حقوق خود را دریافت نکرده چگونه می توان به آینده این شهر خوشبین بود.

عضو با سابقه شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به سوال ۳۵ خود از شهردار و پاسخی که به آن داده شده است گفت: طبق گفته خودشان حقوق و مزایای رسمی قراردادی ها تا مهر ماه پرداخت شده و از آبان تا کنون معوقات آنها پرداخت نشده است.

وی گفت: نیروهای خدماتی یعنی پاکبان‌ها که تا مرداد ماه ۱۴۰۱ پرداختی به آنها صورت گرفته و از شهریور تاکنون معوقه دارند.

این عضو شورا ادامه داد: تامین نیرو یا همان نیروهای شرکتی تا تیرماه ۱۴۰۱ آخرین پرداختی آنها بوده و از مردادماه تا کنون معوقه دارند و فضای سبز تا اردیبهشت ۱۴۰۱ که می گویند به صورت میانگین به آنها تاکنون پرداخت‌هایی صورت گرفته است و از خرداد تا کنون معوقه دارند.

امیری گفت: سازمان حمل و نقل آخرین دریافتی آنها فروردین ۱۴۰۱ بوده و از اردیبهشت تا کنون معوقه دارند.

وی با بیان اینکه وقتی یک شهردار در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران خود درمانده شده چرا باید همچنان ادامه دهد گفت: آیا شهردار فکر می کند نان شب این نیروها از آسمان به زمین می‌آید؟ آن‌ها چگونه باید نان زن و بچه خود را به خانه ببرند و چگونه باید زندگی خود را تامین کنند؟.

امیری تصریح کرد: اما آقای شهردار هم باید توضیح دهد که آیا او نیز مانند دیگران دریافتی نداشته است؟ چرا باید برای حضور در یک کمیسیون چندین میلیون دریافتی داشته باشد و از سایر کمیسیون های فرعی نیز دریافتی داشته باشد و سایرین 8 تا 9 ماه چشم انتظار حقوق باشند؟ آیا این سوءمدیریت نیست که کارگران ۸ تا ۹ ماه حقوق دریافت نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهردار هیچ برنامه‌ای و هیچ مشاوری برای درآمد پایدار در شهر یاسوج ندارد گفت: در جای‌جای شهر یاسوج می‌توان درآمدزایی کرد شهر توریستی و گردشگری که می‌توان به بهترین نحو از آن برای دخل و خرج شهرداری و خدمت به مردم پول درآورد اما شهردار توضیح دهد که تاکنون چه کاری در این خصوص انجام داده و چه میزان درآمد پایدار داشته است؟.

این عضو اقلیت شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: وقتی شهردار نمی‌تواند حقوق و مزایای کارکنان خود را بپردازد و درمانده شده چرا باید ادامه کار دهد چرا نباید کار را به دست کسان دیگری سپرد که بتوانند برای شهرداری درآمدزایی داشته باشند تا عده‌ای بی‌نوا بدون دریافت حقوق جلوی زن و فرزندشان خجل نباشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.