کد خبر: ۱۹۵
تاریخ انتشار:۱۹:۵۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: وی در جریان فتنه۸۸ بازداشت شد و در دادگاه به جرم اخلال در نظم عمومی از طریق بلوا و آشوب، تحریک و تشویق مردم به شورش و اغتشاش، فعالیت تبلیغی علیه نظام مورد محاکمه قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): هدایت آقایی که پیش از این در جریان فتنه ۸۸ از عناصر تاثیر گذار در ستاد یکی از سران فتنه بود و به جرم اخلال در نظم عمومی  از طریق بلوا و آشوب ، و همچنین تحریک و تشویق مردم به شورش و اغتشاش همراه با فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی به پنج سال حبس تعلیقی محکوم شده بود ؛  پس از گذراندن بخشی از دوران محکومیت خود  به دو سال حبس قطعی محکوم گردید.
 

هدایت آقایی سال ۱۳۳۷ در فسا متولد و در دوره سوم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده شهرستان انتخاب شد. وی که عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی است، سوابق اجرایی متنوعی را در کارنامه خود دارد. از ریاست هیأت امنای جهاد دانشگاهی گرفته تا معاونت طرح و برنامه وزیر کشور در دوره سازندگی. عضویت در شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، دفتر تحکیم وحدت، انجمن مهندسین کشور و انجمن مدیران و متخصصان.


هدایت آقایی در فتنه 88
 
هدایت‌ آقایی در جریان فتنه۸۸ بازداشت شد. او در دادگاه به جرم اخلال در نظم عمومی از طریق بلوا و آشوب، تحریک و تشویق مردم به شورش و اغتشاش، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی، ایجاد شبهه جعل و تقلب در نتیجه انتخابات و سلب اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت مراجع رسمی کشور و اقدام علیه امنیت کشور از طریق اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت عمومی مورد محاکمه قرار گرفت.
 
در ادامه بخشی از اعترافات هدایت اله آقایی را در دادگاه مشاهده می کنید. 
 
00:00 07:25
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.