تاریخ انتشار:۱۱:۱۵ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: سینما هنر یاسوج در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده نمایش فیلم‌های بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: جشنواره فیلم فجر مهم ترین رویداد سینمایی کشور است و این امکان برای سایر استان ها فراهم می شود تا مردم و مخاطبان سینما از مسائل روز سینمای ایران بهره ببرند.
سید محمد سلیمی راد افزود: این جشنواره از ۱۷ تا ۲۳ بهمن ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
وی ادامه داد:
تلاش می کنیم با رفع مشکلات فنی سینما دهناد دهدشت در روزهای آینده، بتوانیم فیلم ها را به صورت همزمان در شهر دهدشت نیز نمایش دهیم.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: با اعلام فیلم های بخش استانی جشنواره توسط دبیرخانه مرکزی، به زودی جدول اکران فیلم ها در سینما هنر یاسوج از طریق رسانه های استان و فضای مجازی در اختیار مردم قرار می گیرد. 
سلیمی راد گفت: از دیگر برنامه های جنبی جشنواره، برگزاری نشست های نقد و بررسی فیلم ها با حضور کارشناسان و مخاطبان است.
برگزاری کارگاه های مختلف فیلمسازی برای بالا بردن سطح دانش فیلمسازان هم استانی، تجلیل از سینماگران پیشکسوت، برگزاری ایستگاه های نقاشی برای مخاطبان کودک و نوجوان نیز در دستور کار است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.