کد خبر: ۱۹۴۸۸
تاریخ انتشار:۰۹:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، شهرک‌نشینان به «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در محل عملیات استشهادی قدس حمله کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شهرک نشینان به ایتمار بن گویر حمله کردند و او را مسئول عملیات استشهادی قدس دانستند که در آن ۷ صهیونیست کشته شدند.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» نیز گزارش داد، ده‌ها شهرک نشین خشمگین در حالی که بن گویر در محل عملیات استشهادی حضور داشت به او حمله لفظی کردند و گفتند: این عملیات در زمان تصدی او به عنوان وزیر امنیت داخلی رخ داده است.

ویدئویی منتشر شده توسط این روزنامه هم نشان می‌دهد که پلیس رژیم صهیونیستی پس از حمله شهرک نشینان به بن گویر، او را تحت حفاظت شدید از محل خارج کردند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی در محل عملیات استشهادی قدس گفت که اقداماتی را در خصوص رفع محدودیت‌های استفاده از سلاح توسط نیروهای نظامی اتخاذ خواهد کرد.

بن گویر همچنین گفت که می‌بایستی به عملیات قدس پاسخ داده شود و نمی‌تواند که وضعیت به این شکل ادامه پیدا کند.

این در حالی است که پس از عملیات استشهادی قدس، برخی از رسانه‌های صهیونیستی با حمله به وزیر امنیت داخلی این رژیم، اقدامات تحریک آمیز او را مسبب افزایش تنش‌ها در فلسطین اشغالی و عملیات جمعه شب در قدس دانستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز به همه نیروهای نظامی این رژیم دستور آماده باش داده و خواسته است تا نیروهای نظامی از شهرک‌های صهیونیستی محافظت کنند.

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که یک فلسطینی به نام «خیری علقم» با حمله به صهیونیست‌ها در محله «النبی یعقوب» واقع در شمال قدس، دستکم ۷ تن از آنها را به ضرب گلوله به هلاکت رساند و ۱۰ نفر را نیز زخمی کرد که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

رادیو عبری «کول براما» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد، مجری عملیات قدس هنگام تیراندازی فریاد «جنین» سرداده بود.

این حمله در حالی انجام شده که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.