تاریخ انتشار:۰۸:۱۸ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، رئیس و اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم استقبال از "صادق قرقانی"، قهرمان مسابقات قویترین مردان باشگاه‌های کشور در محل این اداره کل برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایسنا: با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، رئیس و اعضای هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم استقبال از "صادق قرقانی"، قهرمان مسابقات قویترین مردان باشگاه‌های کشور در محل این اداره کل برگزار شد.

عین الله دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، ضمن تبریک این موفقیت به صادق قرقانی و جامعه ورزشی استان، ورزشکاران را مایه مباهات و افتخار ورزش دانست و از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین کشوری و استانی طی دهه فجر امسال خبر داد.

همچنین قرقانی قهرمان قویترین مردان باشگاههای کشور از حضور برترین های ایران در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات به میزبانی تهران برگزار شد.

مسابقات قویترین مردان باشگاههای کشور روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ به میزبانی تهران برگزار و صادق قرقانی عضو تیم استان کهگیلویه و بویراحمد در وزن ۸۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا و مقام اول این دوره از مسابقات شد.

گفتنی است که صادق قرقانی با کسب مدال طلا این مسابقات به اردوی تیم ملی قویترین مردان کشور دعوت شد.

انتهای پیام

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.