تاریخ انتشار:۰۸:۱۳ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
جهت رسیدگی به امور خانواده‌های ایثارگران ارتش در استان ؛
عصر دنا: تا پیش از افتتاح این نمایندگی ، جامعه ایثارگران ارتش در استان ، مجبور بودند برای پیگیری مطالبات خود به تهران و یا شیراز مراجعه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صداوسیما: رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی از افتتاح دفتر نمایندگی امور ایثارگران ارتش در شهرک امام حسین یاسوج خبر داد و گفت: تا پیش از این مطالبات زیادی به وسیله جامعه ایثارگران این استان مبنی بر نبود مجموعه یا سازمانی در استان برای پیگیری خواسته هایشان ارائه شد.
سرهنگ یعقوبی افزود: با افتتاح این مجموعه از این پس جامعه ایثارگران نیروی زمینی و ارتش نیازی به سفر به دیگر استان ها نداشته و کافی است درخواستشان را از طریق این دفتر ارسال کنند تا پیگیری شود. 
وی در ادامه گفت: برای مثال برای پیگیری دریافت کارت هوشمند ایثارگری و دیگر مطالبات از جمله حقوق رزمنده معسر میتوانند به این دفتر مراجعه کنند.
یعقوبی تاکید کرد: هر رزمنده ای معسر نیست و برای معسر شناختن آنها باید استعلام چهارگانه را تکمیل و در صورت تایید کارشناسان به آن ها حقوق معسری پرداخت می شود.  

دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا کهگیلویه و بویراحمد به نشانی یاسوج شهرک امام حسین (ع) روبروی مسجد ثارالله واقع شده است، و شماره تلفن ۰۷۴۳۳۳۴۷۱۲۶ دفتر در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات ایثارگران است .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.