تاریخ انتشار:۰۸:۰۹ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح توسعه باغات در ۳۲۰ هکتار از اراضی شیب دار استان با هدف بهره وری زمین و جلوگیری از فرسایش خاک به صورت کاملا فنی در حال اجرا است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان ، با اشاره به اینکه توسعه باغات در اراضی شیبدار یکی از برنامه های اصلی وزارت جهاد کشاورزی است گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد امسال رتبه سوم کشور در زمینه توسعه باغات در اراضی شیبدار را کسب  کرد.
 
داریوش حصار افزود: چند سالی بود که این طرح به خوبی در استان اجرا نمی شد اما اکنون جهش چشمگیری در اجرای این طرح در استان پدید آمده است.
 
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: قرار است در اراضی شیب دار بویراحمد، مارگون، کاکان و موگر انواع ادام، انجیر و انگور غرس شود.
 
حصار عنوان کرد: طرح توسعه باغات در اراضی شیب دار برای نخستین بار در استان به صورت سامانه های آبگیر اجرا شده است و در گذشته به صورت گود برداری در اراضی دیم اجرا می شد.
برچسب ها: داریوش حصار
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.