تاریخ انتشار:۰۹:۳۷ - ۳۰ دی ۱۴۰۱
یک عضو شورای شهر یاسوج:
عصر دنا: اعضای شورای شهر یاسوج صدای مردم را بشنوند/ بر زمین ماندن مطالبات مردم
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«بهنام عباس نژاد» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به مشکلاتی که در سطح شهر و شهرداری یاسوج وجود دارد چهار نفر از اعضای شورای این شهر بر این باورند که آقای مقدم شهردار فعلی توانایی اداره این شهر و شهرداری را ندارد و قطعا باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه آقایان اکبری، امیری، دانشی و بنده از مخالفان ماندن شهردار هستیم، اظهار کرد: سه نفر دیگر احساس می کنند که هنوز فرصت برای کارکردن شهردار هست و شاید هم فرصتی که این دوستان مدنظرشون هست محدود باشد.

این عضو شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد رای به ماندن شهردار بدهد حتما توجیهی برای مردم و شهروندان دارد اما ما چهار نفر به این نتیجه رسیدایم که ماندن شهردار دیگر به صلاح نیست.

عباس نژاد تصریح کرد: در ابتدای دور ششم، اکثر شورای شهر بر این نظر بودند که می‌توان فرصت و وقت مجددی به شهردار برای جبران دادند، که از هفت عضو شورا ۶ نفر رای اعتماد و ابقا به شهردار دادیم.

وی ادامه داد: شهردار در این فرصتی که داده شد نتوانست به تعهدات خود عمل کند و بخشی مشکلات و چالش‌های شهرداری را که از گذشته تاکنون وجود داشته را برطرف کند.

عضو شورای شهر یاسوج عنوان کرد: در واقع نفرات اول تا چهارم انتخابات دور ششم شورای شهر یاسوج از خط «مقدم» عبور کردند.

عباس نژاد تاکید کرد: بر این باور هستیم که اعضای شورا خواسته مردم را برآورده کنند، ندای و صدای مردم و داد مردم از کمبود خدمات، سهل انگاری ها و دورریخت هزینه ها را بشنوند و پاسخ دهد.

وی بیان کرد: مطالبات مردم در خیلی از جاها بر زمین مانده و به این نتیجه رسیده ایم که شهردار فعلی توان اداره شهر و شهرداری را ندارد. از دیگر اعضای شورای شهر انتظار داریم ندای مردم را بشنوند و تصمیمی متناسب با خواست مردم بگیرند و تاثیرگذار عمل کنند.

گفتنی است که طبق قانون دو سوم کل اعضای شورای شهر(حداقل پنج نفر از هفت نفر) باید رای به استیضاح شهردار بدهند تا شهردار استیضاح و برکنار شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.