کد خبر: ۱۹۳۷۵
تاریخ انتشار:۱۷:۱۲ - ۲۹ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: وزیر کشور به تلاش‌های دولت برای کاهش نرخ تورم اشاره کرد و گفت: برای بهبود وضعیت اقتصادی نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال‌زایی هستیم و در این راستا احیای چهار هزار و ۵۰۰ واحد اقتصادی راکد در یک سال گذشته دنبال شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از مرکز خبر حوزه، احمد وحیدی در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌‎های دولت در عرصه‌های بین‌المللی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارائه کرد و همچنین از ماموریت‌های وزارت کشور در این دوره سخن گفت.

وی به تلاش‌های دولت برای کاهش نرخ تورم اشاره کرد و افزود: مسئله اصلی اشتغالزایی در کشور است و یکی از برنامه‌های جدی دولت در یکسال گذشته، احیای چهار هزار و ۵۰۰ واحد اقتصادی راکد بوده است.

وزیر کشور ادامه داد: برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم، چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی نداریم و  با آنکه دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته است اما نیازمند حضور گسترده بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین مردمی را که منابع مالی در اختیار دارند، تشویق می‌کنیم در این بخش مشارکت داشته باشند و دولت هم می‌کوشد همه موانع را برای جذب سرمایه گذاری برطرف سازد.

*رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌المللی منزوی شده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی پرداخت و گفت: رژیم صهیونیستی که در داخل سرزمین‌های اشغالی به کودک‌کشی و تخریب منازل فلسطینی‌ها مشغول است، در عرصه بین‌المللی به شکل کم سابقه‌ای منزوی شده است و جریان‌های مقاومت در داخل و خارج فلسطین، اقدامات خوبی را برای خنثی کردن توطئه‌های این رژیم به کار بسته‌اند.

وزیر کشور همچنین به بحث اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام ظرفیت برای آسیب زدن به نظام و مردم وارد شد و در پی شکست از این اغتشاشات، به توطئه‌های بین‌المللی همچون اخراج ایران از کمیسیون مقام زن و تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های ترویستی روی آورده است.

وحیدی تصریح کرد: سپاه مقتدر با هدایت شهید سلمیانی، نماد مبارزه با تروریست‌های تکفیری است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.