تاریخ انتشار:۱۳:۵۴ - ۲۷ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در صورت رعایت الگو‌ی مصرف از معافیت پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز بهره مند می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه براساس آخرین آمارها بیش از ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۶ هزار نفر زیر پوشش این نهاد هستند، گفت: در کمیته امداد خدمات متنوعی در راستای توانمندسازی جامعه هدف با تأکید بر توانمندسازی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی سیاست گذاری شده است.
علی حسن مظاهری افزود: یکی از خدمات هدفمندی که دولت در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی مقرر کرده معافیت از پرداخت هزینه های قبوض آب، برق و گاز مشروط بر رعایت الگوی مصرف تعریف شده، است.
مظاهری تأکید کرد: مددجویانی از معافیت پرداخت هزینه های آب، برق و گاز بهره مند می شوند که الگوی مصرف را رعایت کنند.
وی بیان کرد: مددجویان باید با دقت و صرفه‌جویی کامل در قالب فرمول و شرایطی که در آئین‌نامه اجرایی اعلام شده، مصرف کنند، یعنی معافیت در زمینه مصرف برق در صورتی شامل حال مددجویانی خواهد شد که حتما ۵۰ درصد الگوی مصرف تعریف شده، و در مصرف آب، یک سوم الگوی مصرف و در مصرف گاز، باید در سه پله اول مصرف از ۱۲ پله باشند.
مظاهری گفت: از مددجویان تقاضا داریم در مصارف آب و برق و گاز صرفه‌جویی کنند و باید فرمولی که در آئین‌نامه اجرایی قید شده را دارا باشند و تنها در صورت رعایت الگوی مصرف از معافیت و یا تخفیفات بهره مند می شوند و در صورت مصرف زیاد، فیش های آنان براساس تعرفه چند برابر می شود و همچنین بدهی های گذشته آنان نیز باید توسط خودشان پرداخت شود.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه شرکت گاز، آب و برق استان همکاری نزدیکی با کمیته امداد استان دارند، افزود: همه اطلاعات و آمار لازم بین دستگاههای متولی رد و بدل شده است و در حال حاضر تعدادی از مددجویان از این تخفیفات استفاده می کنند.
وی تأکید کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ضمن رعایت الگوی مصرف و حداکثر صرفه جویی، در صورت تغییر محل سکونت و آدرس جدید، آن را به مددکاران اطلاع و شماره کنتور و قبض آب و برق و گاز را هم در اختیار آن‌ها قرار دهند تا در سامانه‌ها ثبت و ضبط شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.