تاریخ انتشار:۱۰:۳۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۱
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای خبر داد؛
عصر دنا: با وجود بارش‌های شدید باران و برف از دیشب تاکنون همه مسیر‌های اصلی و فرعی در کهگیلویه و بویراحمد باز است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان گفت: دیشب با استقرار به موقع گشت‌های راهداری در مسیر‌ها، کار برف روبی و نمک پاشی در جاده‌های برفگیر انجام شد و هم اکنون همه جاده‌های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در این مسیر‌ها ادامه دارد.
عابد محمدی افزود: در جاده‌های شهرستان‌های دنا، مارگون، جاده کاکان به اقلید، گردنه مورگاه در جاده یاسوج بابا میدان و سپیدار به سرفاریاب و همچنین جاده پاتاوه به دهدشت شاهد بارش برف هستیم که با آمادگی نیرو‌ها و استقرار به موقع ماشین آلات و تجهیزات برف روبی همه مسیر‌ها باز است و تردد خودور‌ها در این جاده‌ها به صورت روان اداه دارد.
محمدی با بیان اینکه ۱۲۰ دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین در ۲۱ راهداری در جاده‌های اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمات رسانی به کاربران جاده ای و مسافران هستند اضافه کرد: با گشت زنی‌های به موقع و هدفمند نیرو‌های راهداری، ریزش برداری ناشی از بارنگی برف در مسیر‌ها انجام شد و خوشبختانه در این حادثه که ریزش‌ها از بالا دست به پایین دست سقوط می‌کند به کسی آسیبی نرسید.
وی با اشاره به اینکه جاده‌های همه روستا در مناطق سردسیری به جز مسیر‌های خاکی باز است و تردد در این جاده‌ها ادامه دارد ادامه داد: در جاده شب لیز به زیلایی که ۳۰ سانتیمتر برف باریده با استقرار نیرو‌های راهداری این مسیر هم اکنون در حال برف روبی است و تا ظهر امروز بازگشایی می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روستائیان روستا‌هایی که جاده‌های خاکی دارند تا پایان بارندگی‌ها از تردد در این مسیر‌ها خودداری کنند گفت: مردم استان در روز‌های بارندگی از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت برای اطلاع از وضعیت راه‌ها پیش از حرکت حتما با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و خوروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و همچنین لباس گرم و آذوقه پیش بینی کنند.

برچسب ها: عابد محمدی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.