تاریخ انتشار:۰۰:۴۲ - ۲۴ دی ۱۴۰۱
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به حوادث اخیر در استان و مشکلاتی که ایجاد شده گفت: استاندار تذکرات لازم را درباره این مسائل داده، اما مشکلی که از دیرباز گریبان شهرستان کهگیلویه را گرفته و از زمان دولت قبل به آن بی توجهی شد مسله گاز کشی روستای شهر سوق قلعه ریسی و دیشموک است.

وحدانی فر انتخاب پیمانکاران کار نابلد، مدیران ضعیف و سپردن کار به افراد ناتوان رو مشکل اصلی پروژه عنوان کرد و گفت: محیط زیست ما به بهانه‌های مختلف دارد ازبین می‌رود.

امام جمعه کهگیلویه افزود: پیمانکار‌ها پای کار نمی‌آیند و دود ش تو چشم مردم می‌رود.

وی گفت: در این سرما استخوان سوز، مردم سردی را تحمل می‌کنند لب به دندان می‌گیرند و حرف نمی‌زند، چون میدانند نظام زحمت میکشد دولت کار میکند.

وحدانی فر با اشاره به اینکه مسله محیط زیست و منابع طبیعی و نابودی ریه تنفسی حیاتی زاگرس مسله‌ای مهمی است که باید به آن توجه شود گفت: متاسفانه به علت نداشتن گاز در روستا‌ها روزانه چند تن هیزم درخت‌تر را مردم برای گرم کردن خانه خود آتیش میزنند مجبور هستند چاره‌ای دیگه‌ای ندارند.

وحدانی فر تاکید کرد: مسولیین اداره گاز در استان فکری به حال پیمانکاران نابلدی کنند که پول گرفتن تو خونه گرم نشستن ماشین شاسی بلند گرفتن و کار رها کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.