تاریخ انتشار:۲۱:۴۹ - ۲۲ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: فانوس جشنواره عمار بخش در بخش ویژه آرمان روح الله به اثر "نقاب‌دارها" به تهیه کنندگی و پژوهشگری یک کهگیلویه و بویراحمدی رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فانوس بخش مستند آرمان روح الله جشنواره عمار به علت «پژوهش جامع و مستند درباره‌ی بحران‌های اخیر ایران و منطقه و انسجام روایی قابل قبول» به اثر «نقابدارها» به کارگردانی آقای محسن سلیم و تهیه‌کنندگی و پژوهشگری محمدحسین آزادی تعلق گرفت.

مستند نقاب‌دارها که با حمایت مرکز مستند سوره تهیه شده با معرفی مرکز سایبری منافقین در آلبانی و مرکز اعتدال در عربستان سعودی، به برخی مصادیق نقش آفرینی عملیات‌های مجازی آنها و تأثیر آن بر جهان واقعی می‌پردازد؛ از جمله آشوب‌های سال ٩٨ در لبنان، عراق و ایران که اگرچه هر کدام با دلایل داخلی شروع شده بود، اما با تحریک این مراکز به سمت خشونت و آشوب کشیده شد. این مستند در انتها با استناد به منابع خارجی از جمله گزارش دانشگاه استنفورد که تمرکز بر حوزه زنان را یکی از اهداف اصلی غرب عنوان کرده بود، ماجرای فوت مهسا امینی و نقش آفرینی اکانت های جعلی و رباتی در آن را تشریح می‌کند.

در این بخش که مستندهای «اسم رمز مهسا» به کارگردانی آقای «یقموری»، «به بهانه آزادی» به کارگردانی آقای «مهدی نقویان»، «موقعیت فرید» به کارگردانی آقایان «سهیل درویشی و علی گودرزی» و «غیبت موجه» به کارگردانی «ستاره کوهکن-علی سرو» حضور داشتند.
لوح‌های افتخاری به آثار «پاییز حرم» به کارگردانی آقای «علی خسروی»، «خوبان عالم» به کارگردانی آقایان «امید مدحج و حمیدرضا بهوندی» و «برای بیرق» به کارگردانی آقای «محمود شهبازی» اهدا شد.

محمد حسین آزادی تهیه کننده و پژوهشگر این اثر متولد یاسوج بوده و دانش آموخته ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه صداوسیما است و نگارش چندین کتاب و مقالات پژوهشی و ساخت چند برنامه تلویزیونی و مستند را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار