تاریخ انتشار:۱۹:۲۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۱
در پی اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت شیعه ؛
عصر دنا: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بیانیه ایی اعلام کرد ؛ روز جمعه ۲۳ دی ماه ، مراسم راهپیمایی ، بعد از نماز جمعه برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بدین شرح است:
بسمه تعالی 
یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ. هُوَ الَّذی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی‏ وَ دینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ (الصف ۸و۹)
اقدام مذبوحانه اردوگاه استکبار در اهانت و جسارت به مقدسات و مرجعیت دینی، بیانگر اوج عصبانیت، درماندگی و ناامیدی و نتیجه شکست‌های پی‌در‌پی غرب از ایستادگی و استواری ملتی هوشمند، مومن و معتقد به اسلام و ارزش‌های اسلامی و وفادار به ولی امر مسلمین است و این اقدامات موهن و ننگین که ریشه در خوی استکباری دنیای غرب و اندیشه‌های باطل آن‌ها دارد، در طول تاریخ پر فراز و نشیب اسلام عزیز و انقلاب عظیم اسلامی به‌کرات دیده شده و نشان از ضعف و زبونی و بن‌بست تفکر و رنگ باختگی ارزش‌های فرهنگی کانون‌های فکر و اندیشه که از آبشخور جریانات استکباری و صهیونیستی ارتزاق می‌کنند، می‌باشد.
غربِ امروز که در فلاکتِ بی‌هویتی قرار گرفته و منطق فکری و پایه‌های نظری آن‌ها سست و به پایان خط رسیده است؛ خط اهانت، تخریب و تحریف را تنها راه فرار و نجات خود در مواجهه با جبهه حق قرار داده (وَ لَقَدِ اسْتُهْزِئَ بِرُسُلٍ مِّن قَبْلِکَ فَحَاقَ بِالَّذِینَ سَخِرُواْ مِنْهُم مَّا کَانُواْ بِهِ یَسْتَهْزِؤونَ) غافل از آن که این گونه حرکات رذیلانه، نه تنها نتیجه مثبتی برای آنان نخواهد داشت، بلکه تمامی مسلمانان و انسان‌های آزاده سراسر جهان، این حرکت موهن، زشت و ننگین را جز زوال فکری غرب و درماندگی در مقابل منطق علمی و عملی بزرگمردی حکیم، که با هدایت و رهبری داهیانه خود تمام قدرت غرب را به چالش کشیده است، تلقی نخواهند کرد.
این‌گونه اقدامات فاقد ارزش و بی‌هویت، احساسات پاک آزادیخواهان سراسر جهان را جریحه‌دار ساخته و در روابط بین‌المللیِ مسلمانان با رژیم فرانسه، تاثیر گذار خواهد بود و تداعی کننده خوی استکباری مستکبران با ادبیاتی نوین، برای خود برتربینی و بی‌حرمتی به دیگران است که تبعات و عواقب آن برای این کشور و حامیان این حرکت زشت، سنگین و قاطع خواهد بود.
اقدام سخیف، زشت و ذلالت‌بار سیاه‌نامه منفور نشریه‌ی فرانسوی شارلی ابدو، باعث برانگیخته شدن خشم انقلابی اقشار مختلف ملت بزرگ ایران گردیده است، و ملت ولایتمدار و مومن ایران اسلامی که عاشقانه جایگاه رفیع ولایت و مرجعیت را تکیه گاه محکم و حبل‌المتین گذر از فراز و فرود‌ها و گردنه‌های پر پیچ و خم گذشته و آینده نظام اسلامی خود می‌دانند، خواستار برگزاری راه‌پیمایی و محکومیت این اقدام پلید اردوگاه استکبار شدند.
 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تمامی مردم عزیز، آزاده و غیور استان دعوت می‌کند تا در راهپیمایی که بعد از اقامه نماز جمعه ۲۳ دیماه ۱۴۰۱ در سراسر استان و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود شرکت کرده، خشم و انزجار خویش را از این اقدام نشریه مبتذل به نمایش گذاشته و دخالت‌های کشور فرانسه و دیگر کشور‌های غربی را در امور داخلی ایران محکوم نمایند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.