تاریخ انتشار:۲۱:۲۳ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد
عصر دنا: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد از سنجش ۱۷ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در سال تحصیلی جاری در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جلسه ستاد سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان با حضور مدیرکل، معاونان تربیت بدنی و سلامت و پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی و سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در محل اداره کل برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه گفت: ۱۷ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در استان کهگیلویه وبویراحمد برای سال تحصیلی جاری مورد سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گرفته اند. 

حسین دولت دولت دوست با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه در زمینه توسعه مراکز درمان اختلالات یادگیری رتبه نخست کشور را داراست، گفت: در حال فراهم آوردن زیر ساخت های لازم برای آغاز طرح سنجش سال تحصیلی 1402-1403 ویژه نوآموزان پیش دبستانی هستیم که به زودی این طرح در استان کهگیلویه وبویراحمد کلید می خورد.

وی گفت: از 17000 نوآموز و ۱۵۰۰ نوآموز در گروه بدو ورود به پیش دبستانی در سال تحصیلی جاری سنجش شده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: در سنجش انجام شده اخیر تعداد 800 نوآموز دیرآموز و نیازمند مداخلات آموزشی،100 نوآموز دارای مشکلات ذهنی و آموزش خاص، 400 نوآموز نیازمند مداخلات بینایی و چشم پزشکی، 200 نوآموز نیازمند مداخلات شنوایی، 30 نوآموز دارای مشکلات در زمینه جسمی-حرکتی و 8 نوآموز دارای اختلال اوتیسم شناسایی شده است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.