کد خبر: ۱۹۱۶۱
تاریخ انتشار:۱۵:۳۲ - ۱۵ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشورخبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:در برخی از محورهای استان های البرز ، تهران ، اردبیل ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، قزوین ، مازندران ، زنجان ، اصفهان ، همدان ، چهارمحال و بختیاری ، قم ، مرکزی ، لرستان ، کرمانشاه ،کرمان ، فارس ، کهگیلویه و بویر احمد ، بوشهر و خوزستان بارش برف و باران جریان دارد.

وی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های کرج _تهران و قزوین _ کرج و جاده تهران_ فشم خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور با بیان اینکه سایر محورهای اصلی کشور دارای بار ترافیک روان است تصریح کرد: تا این لحظه هیج یک از محورهای اصلی و مواصلاتی کشور به علت بارش‌های اخیر مسدود نشده است.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه تمامی نیروهای پلیس راه و راهداری و سایر سازمانهای امدادی و خدماتی با آمادگی کامل در جاده ها حضور دارند اعلام کرد: در تمام جاده های اصلی منتهی به استان‌های شمال، محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین _ رشت بارش برف و باران جریان دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای تردد در جاده های کوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است؛ همچنین اطمینان از پر بودن باک سوخت خودرو و سالم بودن سیستم گرمایش و برف پاک کن خودرو قبل از سفر بسیار مهم است.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه با توجه به هشدار بارندگی سازمان هواشناسی تا روز چهارشنبه این بارشها در جاده‌های اکثر استانها ادامه دارد خطاب به رانندگانی که در این ایام در جاده‌ها تردد می کنند گفت:باید آمادگی رانندگی در این شرایط را داشته باشند.

 وی افزود: در این شرایط لازم است رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده ها، رعایت احتیاط بیشتر و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی را در دستور کار خود قرار دهند و با سرعت مطمئنه که پایین تر از سرعت درج شده بر روی تابلوهای مسیر است رانندگی کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.