کد خبر: ۱۹۱۰۲
تاریخ انتشار:۱۰:۲۹ - ۱۲ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: بورس کالا امروز دوشنبه میزبان عرضه ۵۰۲ دستگاه لاماری ایما متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 براین اساس امروز ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان روی تابلو می‌رود.
در اطلاعیه عرضه این خودرو آمده است: درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد است و هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کد‌های عرضه در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است.
صدور سند و شماره گذاری خودرو به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی‌های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند.
خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه‌های جانبی همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وبسایت سامانه فروش محصولات لاماری هستند.
هزینه‌های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۲۶ تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری است و کلیه هزینه‌های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وبسایت و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.