کد خبر: ۱۹۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۲۶ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱
عصر دنا: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج بر مبنای حضور مسئولین در دانشگاه، طی نامه ای رسمی از استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در جمع دانشجویان دعوت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج بر مبنای حضور مسئولین در دانشگاه و بحث و تبادل نظر و پاسخگویی در جمع دانشجویان طی نامه ای رسمی از استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در جمع دانشجویان در نشستی با عنوان " به وقت دانشجو " دعوت کرد.

در این نامه آمده است: شایسته است با نظر مساعد نسبت به برنامه ریزی جهت حضور در این نشست ، در اعتلای فضای مطالبه گری تخصصی و گفتمان مسئله محوری بین دانشجویان و مسئولین به جهت رفع موانع پیشرفت و آبادانی استان، سهیم باشید.

 

دعوت رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج از استاندار برای حضور در جمع دانشجویان+نامه

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
بابا ایشان توان پاسخگویی در سطح ملی رو ندارند ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.