تاریخ انتشار:۱۳:۴۸ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱
عصر دنا: آتش سوزی در دانشکده نفت و گاز شهرستان گچساران با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و امدادی مهار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مسئول ایستگاه آتش نشانی شماره یک شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران گفت: این حادثه ساعت ۵۰ دقیقه بامداد چهارشنبه (امروز) در داخل آزمایشگاه دانشکده نفت و گاز گچساران به وقوع پیوست.
سید جواد بیعت اصل افزود: سه گروه از آتش نشانان ایستگاه شماره یک و ۲ شهرداری دوگنبدان و آتش نشانی شرکت نفت این شهرستان در کمترین زمان ممکن بعد از اعلام حادثه در محل حاضر شدند.
بیعت اصل با بیان اینکه این آتش سوزی در طبقه دوم این دانشکده اتفاق افتاده بود ادامه داد: این آتش سوزی خسارت جانی نداشته و بخشی از تجهیزات آزمایشگاه دانشکده نفت و گاز این شهرستان دچار خسارت شده است.
وی بیان کرد: علت این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
دانشکده نفت وگاز گچساران در سال ۱۳۹۱ در مقطع کارشناسی در رشته‌های شیمی کاربردی، مهندسی پلیمر و در مقطع کاردانی در رشته‌های مکانیک و جوشکاری  در این شهرستان افتتاح و اقدام به پذیرش دانشجو کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.