تاریخ انتشار:۱۵:۳۴ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱
عصر دنا: امام جمعه بهمئی گفت: به مناسبت شهادت ۲ نفر از همشهریان، ۲ روز عزای عمومی در شهرستان بهمئی اعلام می‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام محمدیوسف افروغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) اظهار کرد: شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حرم حضرت شاه چراغ را تسلیت عرض می‌کنم.

افروغی افزود: این ترورها و دشمنی ها اولین بار نیست در ایران اتفاق افتاده از زمان پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران تا کنون منافقین کور دل و دشمنان این نظام بارها و بارها شخصیت های مختلف، مردم کوچه و بازار، زنان و کودکان بی پناه و غیرنظامی را به خاک و خون کشیده‌اند.

وی گفت: در هر زمانی و با هر روشی که توانستند استکبار جهانی علیه ملت ایران دشمنی کردند و برای ایران و نابودی ایرانی و از بین رفتن فضائل اخلاقی و نظام جمهوری اسلامی هزینه ها و دشمنی ها کردند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که در جبهه های گوناگون نظامی، امنیتی، سیاسی و حتی در جنگ تحریم‌ها پیروز این میدان ملت ایران بود.

وی خاطر نشان کرد: روز به روز دشمن ضعیف تر و ملت ایران در همه میدان ها قوی تر شده است.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: برای اعتلای این نظام خون ها ریخته شد از بهترین مردمان این مرز و بوم تا که درخت تنومند اسلام و انقلاب آبیاری شود.

حجت الاسلام افروغی ادامه داد: در این ترور کور حرم شاهچراغ که همه شاهد بودیم و از طریق رسانه های مختلف دیدیم که مردم بی پناه و مظلوم در ساعات نماز به شهادت رسیدند. 

وی گفت: دشمن به فضل الهی تاوان و انتقام این خون ها را بزودی خواهد داد و پشیمان خواهد شد.

حجت الاسلام افروغی افزود: دو نفر از شهدای ترور حادثه ی شاه چراغ از خطه دلاور مردان و دلاورخیز شهرستان بهمئی بود از مومنین بزرگوار پدر و پسری که هر دو در خدمت اهل بیت بودند و فضائل اخلاقی فراوان داشتند و به زائرین امام حسین(ع) خدمت می‌کردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: ان شاالله در روزهای آینده شاهد ورود پیکر پاک این عزیزان که پاره تنمان هستند به شهرستان خواهیم بود و حضور پرشور مردم شهرستان باعث یاس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

حجت الاسلام افروغی در پایان گفت: روزهای شنبه و یکشنبه در شهرستان را عزای عمومی اعلام می‌کنیم تا دشمن بداند که این خون‌های ریخته شده باعث استمرار راه کنونی خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین