تاریخ انتشار:۰۸:۵۸ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون اشتغال اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی طی یکسال اخیر در این استان پرداخت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ساعد عنبری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات به چهارهزارو ۱۵۸ طرح مشاغل روستایی ، عشایری و خانگی پرداخت شد.

وی از تشدید نظارت ها بر تعهدات دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال خبر داد و گفت: متقاضیان سه ماه فرصت دارند که تعهدات ایجاد شده تسهیلات را عملی کنند.

عنبری ادامه داد: در غیر این صورت بر اساس قانون و ضوابط بانکی با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: هرگونه اعطای مشوق و تسهیلات اشتغالزایی با هدف و رویکرد ایجاد اشتغال، رونق تولید است و باید از پول پاشی های غیرهدفمند و بدون برنامه جلوگیری کرد.

در فصل تابستان، با توجه به فعال شدن پروژه‌های عمرانی نرخ بیکاری استان از ۹.۱ به ۸.۷ درصد کاهش یافت.

ضعف زیرساخت‌های ارتباطی، توزیع نامتوازن جمعیت و افزایش روزانه جمعیت یاسوج، بالا بودن مصارف نسبت به منابع بانکی، عدم سرمایه‌گذاری شرکت‌های مادر تخصصی در استان و غیرفعال بودن واحدهای صنعتی از چالش‌های پیش‌رو برای رشد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بشمار می رود.

استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد دارای ۹ شهرستان، ۱۷ شهر و حدود یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.