تاریخ انتشار:۰۸:۴۵ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۵۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی مستمری بگیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عیسی کریمی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷ هزار خانوار تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: از این جمعیت قریب به ۹۵۰ خانوار مستمری بگیر هستند و ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.
مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های برتر در زمینه صندوق بیمه روستاییان و عشایر است به همین دلیل در مراسم روز ملی روستا و عشایر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
وی با اشاره به مزایایی بیمه روستاییان و عشایر برای مردم افزود: ۲۶ کارگزار در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها مستقر هستند تا افراد بالای ۱۸ سال و زیر ۵۰ سال را تحت پوشش بیمه قرار دهند تا از سه مزیت بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره‌مند شوند.
این مسئول عنوان کرد: دولت به عنوان کارفرما ۷۰ درصد حق بیمه را پرداخت می‌کند که امسال با توجه به ظرفیت، دولت سهمیه جدید بیمه شده استان را تعیین و ابلاغ کرد که سهمیه مهرماه استان ۷۲۰ خانوار است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.