تاریخ انتشار:۰۸:۴۱ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جهش تولید دانش بنیان در ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای استان اجرا می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی معتمدی پور افزود: سطح زیر کشت آبی کهگیلویه و بویراحمد ۳۵ هزار هکتار و سطح زیر کشت دیم ۱۳۲ هزار هکتار است.
وی با بیان اینکه در این طرح، میزان تولید در واحد سطح افزایش می یابد، گفت: این طرح مراحل و روش های مختلفی همچون به زراعی دارد و برای اجرای با کیفیت این طرح طرح به کشاورزان آموزش های لازم داده می شود.
معتمدی پورافزود: همچنین به کشاورزان کمک های بلاعوض داده می شود.
وی افزایش تولید محصولات زراعی و افزایش درآمد کشاورزان را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد، ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که ۱۶۰ هزار هکتار آن زراعی است و با توجه به روش های دانش بنیان و نفوذ علم در تولید دیم، سال جدید با نگرش جدید در حوزه کشاورزی آغاز شده است.
معتمدی پور بیان داشت: اجرای این طرح ویژه به نام دانش بنیان جهش تولید در دیمزارهای استان در سال گذشته در ۳۰ هزار هکتار انجام شد و در امسال به دو برابر افزایش یافته است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.