کد خبر: ۱۸۹۴۶
تاریخ انتشار:۱۳:۲۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم آل سعود از بازی رسانه ای با جوانان و ملت غیور ایران اسلامی دست بردارد و در این زمینه به آنها هشدار می‌دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار حسین سلامی روز دوشنبه در رزمایش بزرگ اقتدار سپاه در منطقه عمومی ارس، افزود: آنها آشکارا به دنبال تحریک جوانان ما هستند و توصیه می کنیم این رسانه ها را کنترل کنند وگرنه دود آن به چشم خودشان خواهد رفت و توجه داشته باشند که شما وارد این قضیه شده اید و بدانید آسیب پذیر هستید، بهتر است مراقب باشید.

وی نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه را تهدیدآمیز دانست و اظهار داشت: متاسفانه این رژیم منحوس در برخی از کشورهای جنوبی و شمالی ایران اسلامی و اقلیم نفوذ کرده است و از آنجائی که ما این رژیم غاصب را به خوبی می شناسیم، به کشورهای منطقه سفارش می کنیم این رژیم را به کشورهای خود راه ندهند چون سرشت این رژیم منحوس آفرینش ناامنی، تفرقه و حرکت های موذیانه است؛ مبادا کشورهای اسلامی منطقه را آلوده کند و باعث انتقال ناامنی خود به ممالک اسلامی شود.

سردار سلامی پیام اصلی رزمایش امروز را دوستی و برادری با همسایگان اعلام و اضافه کرد: این اصل مشیء ماست و مادامی که همسایه ها توطئه و یا دشمنی نکنند ما همچنان بر سر دوستی و برداری خود هستیم در غیر این صورت مشیء ما تغییر می کند و تا زمانی که کشورهای مختلف با ما تعامل و همزیستی مسالمت آمیز و روابط سیاسی و اقتصادی مناسب داشته باشند، ما نیز بر سر دوستی و برداری خواهیم ایستاد.

منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.