تاریخ انتشار:۱۳:۱۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱
عصر دنا: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره مالک اشتر معرف رده‌های موفق و برتر سپاه و بسیج است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح در جشنواره مالک اشتر بسیج به ویژگی‌های مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مهارت، اخلاق و مسئولیت پذیری باید در راس کار مدیران باشد.
حجت الاسلام حکمتی نیک نظارت و ارزشیابی را از اصول مدیریت اسلامی دانست و افزود: باید همانند مالک اشتر که اسم این جشنواره از آن بهره گرفته شده در مدیریت مسئولیت پذیر  باشیم.
وی در ادامه از خصوصیت‌های یک مدیر موفق را داشتن علم و دانش ارزیابی کرد و ادامه داد: مهارت و اخلاق مدیریت از دیگر خصوصیت‌های مدیران خوب است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان با بیان اینکه فضلیت‌های انسانی بسیجیان ارزشمند است، افزود: تفکر راهبردی، مهارت آموزی، یادگیری، شکار فرصت ها، خودسازی مستمر و قبول داوطلبانه مسئولیت‌ها را از دیگر اهداف جشنواره مالک اشتر است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: افتخار می‌کنیم به مردم استان کهگیلویه و بویراحمدی که با وجود تبلیغات دشمنان نظام، پای نظام ایستادند و با جان دل مایه می‌گذاشتند.
سردار خرم دل بیان کرد: باید به دشمنان حق داد که با ما دشمنی کنند چرا که در گذشته تهدیدات عمدتا نظامی بود و جنگ سخت، تهدید نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در سطح دنیا مطرح است که ما امروزه با هر پنج تهدید روبرو هستیم.
وی بیان کرد: در حوزه اقتصادی از بدو انقلاب هر روز با آن سرو کار داریم، در حوزه فرهنگی و امنیتی نظامی هم به همین شکل بوده و امروزه با اقسام مختلف تهدید روبرو هستیم، همه در مقابل تهدیدات واکنش نشان می‌دهند، و میزان واکنش نشستگی به فهم از تهدیدات دارد و نوع واکنش به میزان توان و قدرت ما بستگی دارد.
فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن تمام قد وارد صحنه شده است، هویت ما ارزش ما است، هم هویت دینی و هم هویت ملی، حجاب تنها مربوط به اسلام نیست، شما در سنگ نگاره‌های دوران هخامنش نگاه کنید، پوشش زنان ایرانی در طوال تاریخ همیشه وجود داشته است.
وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران سلطه آمریکا و هژمونی غرب را در منطقه از بین برده است افزود: دشمن تنها در خصوص جمهوری اسلامی هدف تجزیه را دنبال می‌کند، نیکسون رئیس جمهوره دهه‌های گذشته آمریکا در خاطرات خود می‌نویسد"کسی که بر ایران مسلط شود بر تمان دنیا مسلط می‌شود".
فرمانده سپاه استان گفت: اولین پیامی که پیروزی انقلاب ما به دنیا صادر کرد این بود که آمریکا نمی‌تواند حامی و پشتیان خوبی باشد و قابل اعتماد نیست، امروز مردم دنیا متوجه شده اند که آمریکا آمریکای دیروز نیست!
سردار خرم دل بیان کرد: در بحث توسعه سیاسی، دکوراسیون در غرب یک دروغ بزرگ است، چراکه رئیس جمهور آن‌ها نیز عده‌ای خاص اعلام می کنند و حتما باید از میلیاردی‌ های آمریکا باشد در حالی که در کشور ما رهبر نیز با رای مردم معرفی می‌شود.
وی گفت: ده‌ها مهسا امینی در غرب روزانه تکه تکه می‌شود و صدایی از آن‌ها در نمی‌آید، در حالی که شعار زن زندگی آزادی سر می‌دهند در حالی که زنان خود را در ویتیرن به فروش می‌گذارند.
سردار خرمدل افزود: پاسدران و بسیجیان برای مردم مرجع هستند و باید در برابر توطئه‌ها خود را به روز کنند.
در پایان این برنامه از ۴۳ نفر از فعالان و بسیجان در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.