تاریخ انتشار:۱۳:۱۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱
عصر دنا: امسال ۲۵ هزار شغل در شرکت‌های دانش بنیان ایجاد شده که ۱۲ هزار شغل بیشتر از پارسال است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری امروز در حاشیه معارفه رئیس جدید پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویر احمد اعطای افزود: وزارت علوم برای توسعه فناوری اشتغال و تولید دانش بنیان مجوز تاسیس پردیس علم و فناوری خصوصی و دانشگاهی صادر می کند.
خیرالدین افزود: تاکنون ۲۳ مجوز در این زمینه صادر و ۳ مورد نیز تاسیس شده است.
در این مراسم محسن فرزین با حکم وزیر علوم به عنوان رئیس جدید پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد و از خدمات سید شمس الدین هاشمی رئیس پیشین این پارک قدردانی شد.
محسن فرزین دارای دکترای علوم و مهندسی آبخیزداری از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی با مرتبه استادیاری در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه یاسوج است و بیش از ۱۱۰ مقاله علمی پژوهشی متعدد در مجلات معتبر علمی بین‌المللی به چاپ رسانده است.
مسئول جنگل دانشگاه یاسوج، نماینده تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه و اجرای طرح‌های متعدد پژوهشی در حوزه تخصصی از سوابق اجرایی آقای فرزین است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.