تاریخ انتشار:۰۷:۴۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: ۵۰ درصد از مدارس مناطق مختلف این شهرستان تاکنون برای تسهیل در انتقال آموزش ها به تجهیزات هوشمند مجهز شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

انوشیروان قیطاسی شنبه در کارگاه توانمندسازی مدیران و معاونین مدارس گچساران افزود: هوشمندسازی کلاس‌های درس، نقش موثری در فرایند یادگیری و کیفیت بخشی آموزشی دارد.

وی بیان کرد: ۲۱۴واحد آموزشی شهری و روستایی در قالب  ۸۶۱ کلاس  در گچساران وجود دارد.

قیطاسی با بیان اینکه آموزش و پرورش این شهرستان به توانمند سازی نیروی انسانی توجه ویژه ای دارد گفت:  توانمند سازی نیروی انسانی در شکوفایی آموزش و پرورش نقش مهمی دارد.

۵۰ درصد مدارس گچساران هوشمندسازی شد

وی بیان کرد: مدیران مدارس این شهرستان  می بایست برای رفع موانع و مشکلات و شکوفایی هر چه بیشتر و تعالی سازمانی و توسعه اخلاق حرفه ای در این حوزه تلاش کنند.

قیطاسی اظهار داشت:  بهره گیری از فناوری های روز در تمام عرصه های جامعه به ویژه در نظام آموزشی موجب سرعت بخشی به رشد دانش می شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش مجموعه‌ای تخصصی است و باید سیاسی‌کاری در این مجموعه ممنوع شود.

۵۰ درصد مدارس گچساران هوشمندسازی شد

 مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: مدیران مدارس باید بر تردد و ورود و خروج دانش‌آموزان نظارت کافی داشته باشند.

استفاده از تکنولوژی در مدارس جایگاه آموزش را بهتر و مفیدتر می کند

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: باید اهتمام بیشتری برای استفاده از تکنولوژی در مدارس دولتی و غیردولتی انجام گیرد تا جایگاه آموزش  بهتر و مفیدتر شود.

۵۰ درصد مدارس گچساران هوشمندسازی شد

قیطاسی اظهار داشت: ۲۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز گچسارانی در سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف این شهرستان مشغول به تحصیل شدند.

وی ابراز کرد: بیش از  یکهزارو ۸۰۰  معلم کار تدریس به دانش آموزان شهرستان در سال جدید را به عهده دارند.

۵۰ درصد مدارس گچساران هوشمندسازی شد

قیطاسی افزود: نیروی انسانی سرمایه اصلی یک سرزمین است که تعلیم و تربیت اصولی آنان  موجب شتاب بخشی به توسعه هر کشوری خواهد شد.

وی با اشاره به بازنشستگی بیش از ۱۰۰ معلم در آموزش و پرورش گچساران افزود: توسعه و موفقیت یک شهرستان در بخش‌های مختلف مدیون فداکاری نیروی انسانی متدین و متخصص است که خروجی آموزش و پرورش از مدارس است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.