تاریخ انتشار:۰۷:۳۲ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
عصر دنا: به همت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گروه های جهادی خدمات واکسیناسیون دام، دندانپزشکی و آموزش ترویج کشاورزی و توزیع کتاب در بخش لوداب ارائه شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
صناعی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این استان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی این خدمات را به صورت رایگان در اختیار کشاورزان، دامداران و دانش آموزان منطقه لوداب ارائه دادند، گفت:  این خدمات در سایر روستا‌های تابعه این بخش ادامه دارد.
مدیرکل امور عشایر استان هم، مهمترین مشکلات عشایر این منطقه را عدم دسترسی به جاده ارتباطی مناسب و نبود آب اشامیدنی عنوان کرد و افزود: تا یک ماه دیگر کار بازگشایی این جاده‌ها و آبرسانی به عشایر انجام می‌شود.
آذرفر با بیان اینکه نهاده‌ها وکنسانتره دامی مرتب در اختیار عشایر قرار می‌گیرد، بیان کرد: با هماهنگی بعمل آمده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و سپاه عشایر تسهیلات کم بهره تبصره ۱۶ به این عشایر داده می‌شود.
مدیرکل اداره کتابخانه عمومی استان هم از توزیع کتاب در بین کودکان و نوجوانان عشایر خبر داد و ادامه داد: این دومین اعزام گروه‌های جهادی است که با هدف ترویج کتاب وکتابخوانی و قصه گویی در بین مردم روستا‌ها و عشایر انجام می‌شود.
محسن جبارنژاد از همه گرو‌های جهادی خواست که برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و قصه گویی عشایر با این سازمان همکاری داشته باشند.
لازم به ذکر است بخش لوداب در ۱۲۰ کیلیومتری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.