تاریخ انتشار:۰۰:۴۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱
عصر دنا: سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با محوریت تعاون روستایی و به منظور کاهش میدان‌داری دلالان در خرید سیب باغداران، وارد میدان شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی معتمدی‌پور در بازدید از برخی مراکز خرید سیب اظهار کرد: حمایت از باغداران از وظایف و رسالت‌های ماست و در این زمینه سیب تولیدی کشاورزان به صورت توافقی در حال خرید است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این ماموریت به تعاون روستایی داده شده که به لطف خدای متعال، اولین استانی بودیم که برای خرید توافقی سیب اقدام کردیم و تا جایی که اعتبارات و شرایط اجازه دهد این خرید ادامه دارد.
معتمدی‌پور قیمت خرید سیب از باغداران را بسته به کیفیت سیب از هشت تا ۱۳ هزار تومان اعلام کرد.
وی همچنین از خرید سیب صنعتی یا همان سیب پادرختی از کشاورزان خبر داد و گفت: این اقدام نیز حمایت خوبی از تولیدکنندگان این محصول است که در حال انجام است.
معتمدی‌پور یادآور شد: تولید سیب در کهگیلویه و بویراحمد ۱۳۰ هزار تن است اما امسال به دلیل عوامل طبیعی از جمله سرمازدگی تولیدات محصول سیب این استان در حد ۱۰۰ هزار تن خواهد بود.
وی گفت: کیفیت سیب کهگیلویه و بویراحمد در کشور کم‌نظیر است و به لحاظ میزان تولید نیز در رتبه‌های ششم تا هفتم هستیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.