تاریخ انتشار:۰۹:۴۱ - ۰۵ مهر ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحم گفت: مدارس دو کلاسه با سه دانش‌آموز و مدارس شش کلاسه با ۳۰۰ دانش‌آموز در این استان وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،حسینی نیک با بیان اینکه در مهر امسال، ۱۶۷ هزار دانش آموز در ۳ هزار و ۱۸ مدرسه با ۱۰ هزار کلاس مشغول تحصیل شدند، گفت: با توجه به  ناهمگونی در توزیع دانش‌آموزان در مدارس  ، آموزش و پرورش  کهگیلویه و بویراحمد یکی از گرانترین آموزش و پرورش‌های کشور  است.

وی با اشاره به اینکه تعداد دانش آموزان در ۵۰۰ مدرسه استان،   کمتر از ۱۰ دانش‌آموز  است، افزود: متوسط تعداد دانش آموز در  هر کلاس درس در  کهگیلویه و بویراحمد کمتر از ۱۷ نفر است.
 
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد : مدارس دو کلاسه با سه دانش‌آموز و مدارس شش کلاسه با ۳۰۰ دانش‌آموز در استان وجود دارد.
 
حسینی نیک با بیان اینکه حدود ۲۰۰ طرح آموزشی در  کهگیلویه و بویراحمد  در حال ساخت است ادامه داد: ضروری است دولت برای ساخت مجتمع‌های آموزشی بزرگ کمک کند تا بتوانیم طبق برنامه پیش بینی شده در آموزش و پرورش گام برداریم.
 
وی گفت: با ساخت و بهره برداری از این مجتمع های آموزشی امکان اسکان ۶۰۰ تا  هزار دانش‌آموز  داده و  در تناسب دانش‌آموز و مدرسه با هم هماهنگ می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.